.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واردات بی رویه ضد کالای ایرانی است
نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به نامگذاری سال حمایت از کالاهای ایرانی، فلسفه این شعار را حمایت از تولیدات داخلی و ایرانی یاد کرد و واردات بی رویه را ضد کالای ایرانی دانست.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان، با تاکید بر اینکه حمایت از کالاهای ایرانی مستلزم فرهنگ سازی و تلاش در این بخش است گفت: حمایت از کالاهای ایرانی بدون توجه به ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی محقق نمی شود.

وی بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی در ادارات تاکید کرد و گفت:برای خودکفایی اقتصادی چاره ای نداریم که به تولید داخلی و کالاهای ایرانی توجه داشته باشیم.

آیت الله طبرسی از مسئولان و مدیران خواست تا در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کنند و افزود: تولیدکنندگان نیز باید کالای مرغوب و استاندارد و متناسب با ذائقه مصرف کنندگان تولید کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با اظهار اینکه دشمن با ما سر سازش ندارد به مشکلات استراتژیکی با دشمنان و آمریکا اشاره و اضافه کرد: دشمنان نمی خواهند ما به خویشتن بازگردیم و می خواهند تا اسلام بالادست نباشد.

آیت الله طبرسی، واردات بی رویه و قاچاق را مخالف شعار حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: باید جلوی این واردات بی رویه که به اقتصاد ملی و داخلی ضربه می زند، گرفته شود.

وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه وجود رگه هایی از فرهنگ غربی متناسب با شان نظام مردمسالاری دینی نیست تصریح کرد تا منویات رهبری این مسائل برطرف شود و به جایگاه واقعی خود برسیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.65 seconds.