.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت رفت و آمد در جاده‌ های هراز و چالوس از فردا ۱۶ فروردین
رفت و آمد انواع وسیله نقلیه در جاده‌ هراز و جاده چالوس عصر روز‌های ۱۶ و ۱۷ فروردین یک طرفه می ‌شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسیله نقلیه در جاده‌ هراز محدوده آب اسک به سمت رودهن و جاده چالوس از مرزن آباد به کرج عصر روز‌های ۱۶ و ۱۷ فروردین یک طرفه می ‌شود.

وی افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد روز جمعه ۱۷ فروردین از کرج به چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشدانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد در همین روز از چالوس به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ممنوعیت آمد وشد وسایل نقلیه سنگین در جاده چالوس و هراز از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد، گفت: آمد وشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ فروردین از تهران به آمل و بر عکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۷ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است و با علام ماموران پلیس راه آمد وشد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع کامیون، کامیونت و تریلر از ساعت ۶ تا ۲۴ روز ۱۷ فروردین در جاده سوادکوه از تهران به قائمشهر و بر عکس ممنوع می‌شود.

وی گفت: آمد وشد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی در این مدت در جاده‌ های چالوس، هراز، سوادکوه از ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۱۵ فروردین تا ۶ صبح شنبه ۱۸ فروردین ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: در حال حاضر حجم خودروها در جاده های مازندران زیاد است ولی ترافیک گزارش نشده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت تا اطلاع ثانوی در جاده هراز ممنوع است، گفت: محدودیت های ترافیکی امروز در دیگر جاده های مازندران اعمال نمی شود.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره ‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌ کند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.