.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برداشت شن و ماسه از بستر حریم رودخانه در ایام طرح تکثیر ماهی‌ها ممنوع است
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: صیانت از انفال عمومی مانند رودخانه‌ها، دریا و دیگر عرصه‌های ملی باید با فرهنگ سازی به یک باور عمومی تبدیل شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در بازدید از طرح تکثیر ماهی‌های استخوانی اظهار کرد: دستگاه قضایی تمامی تلاش خود را برای کمک به توسعه پایدار تکثیر، صید و صیادی و برخورد با صیادان غیرمجاز آبزیان در رودخانه‌های استان به‌عمل خواهد آورد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان همانند گذشته همیشه در این امر پیش قدم بوده و با جدیت از این طرح حمایت می‌کند؛ چراکه این طرح‌ها و فعالیت‌ها به صلاح جامعه و عموم مردم است.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: طرح تکثیر ماهی‌ها به‌صورت طبیعی یکی از طرح‌های بسیار خوب اداره کل شیلات استان بوده که نیازمند همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط استان است.

این مسؤول ادامه داد: مردم نقش مهم و میدانی در این موضوع می‌توانند داشته باشند، چراکه با حضور مردم می‌توان جلوی بیشترین تخلف را در این امر گرفت و این موضوع باید به‌عنوان یک فرهنگ در بین مردم و صیادان انجام بپذیرد.

تقوی‌فرد بیان کرد: هر چقدر هم مسؤولان دستگاه‌های ذیربط در صیانت از این سرمایه ملی به‌درستی مأموریت‌شان را انجام دهند، بدون مشارکت و پشتوانه مردمی چنین حمایت‌هایی بی‌فایده است.

وی خاطرنشان کرد: صیانت از انفال عمومی مانند رودخانه‌ها، دریا و دیگر عرصه‌های ملی در این استان باید با فرهنگ‌سازی به یک باور عمومی تبدیل شود.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در این مورد دستگاه قضایی استان حمایت ویژه‌ای از این طرح به‌عنوان یک سرمایه ملی و بیت‌المال داشته و همچنین نیز دستورات لازم را به دادستان‌های استان ابلاغ کرده تا با کسانی که با برداشت شن و ماسه ازحریم رودخانه باعث از بین بردن این سرمایه ملی می‌شوند به شدت برخورد قانونی شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.