.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیمه های معرفت از راههای ترویج فرهنگ وقف است
نماینده ولی فقیه در مازندران، یکی از راههای حفظ میراث گذشتگان و ترویج فرهنگ وقف را برپایی خیمه های معرفت بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از خیمه معرفت آرامش بهاری در امامزاده عباس(ع) ساری گفت: اینکه روحانیون در این خیمه های معرفت حضور پیدا می کنند و به سئوالات خانواده ها پاسخ می دهند، نعمت خوبی است و نتایج مثمر ثمری خواهد داشت.

وی افزود: خیمه معرفت راهگشاست چرا که مردم در امامزادگان حضور قابل توجهی دارند واین کار بسیار زیبنده ای است که اوقاف انجام می دهد.

آیت اله طبرسی در این بازدید از مبلغان خواست تا شبهات و سئوالات مردم گردآوری شود و خدمت مراجع عظام انتقال داده شود چون خیمه معرفت با توجه به مراجعات مردم راه خوبی برای شناخت جامعه در ابعاد مختلف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: خیمه معرفت تنها مسئله شرعی نیست چراکه روحانی و مبلغی که در خیمه فعالیت می کند از این طریق فکر، دین، عقیده، روش و منش مردم را می فهمد.

آیت اله طبرسی اذعان داشت: مردم ما مردمی معتقد و دیندارند و به امامزادگان پناه می برند و به این بزرگواران متوسل می شوند و ما باید این میراث بزرگ گذشتگان را حفظ کنیم و یکی از راه های حفظ آن برپایی خیمه معرفت در جوار امامزادگان است تا رسالت انقلاب و رسالت دینمان را انجام دهیم و مردم را به دین، ایمان و عقیده تشویق کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با توجه به فرموده مقا م معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی افزود: همانطوری که بقاع متبرکه مراکز زیارتی و سیاحتی به شمار می روند با این کارها تبدیل به مراکز فرهنگی می شود./مهر

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.585 seconds.