.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمار مسافران مقیم روستایی مازندران ۱۴ درصد رشد یافت
رئیس دبیرخانه روستایی و دهیاری ستاد تسهیلات سفرهای مازندران گفت: شمار مسافران مقیم روستاهای استان در ایام نوروز ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز،روح‌الله علیزادهبا اشاره به استقبال زیاد مسافران در روز طبیعت در سراسر استان مازندران و تمهیدات اتخاذ شده از قبل، گفت: دو هزار و ۱۵۰ دهیار استان با حضور فعال و مستمر خود توانستند خدمات شایسته‌ای را به مسافران ارائه کنند.

رئیس دبیرخانه روستایی دهیاری، با بیان اینکه در این ایام تاکنون قطعی آب شرب و عدم ساماندهی زباله را نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: شوراهای روستایی و دهیاران که زیرمجموعه بخشداران هستند با فعالیت خوب خود توانستند موقعیت خوبی را در سطح استان داشته باشند.

وی با اشاره به حجم گردشگران بازدیدکننده در روز ۱۳ فروردین، گفت: این بازدیدکنندگان توانستند از مناطق بکر و زیبای استان استفاده کنند و این روز را در طبیعت به سر برند.

علیزاده تعداد مسافران و گردشگران بازدیدکننده حوزه روستایی را در ۱۳ فروردین، بیش از نیم میلیون نفر برشمرد و افزود: این تعداد به غیر از روستاییان و خانواده آنها بوده است.

وی تعداد  مسافران استان مازندران را از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۶ را بیش از ۱۴ میلیون نفر برشمرد و ادامه داد: از این تعداد سه میلیون ۵۶۸ هزار نفر شب اقامت در حوزه روستایی بوده‌اند و این میزان ۱۴ درصد افزایش را به نسبت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.