.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی مازندران ثبت شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، از تردد حدود چهار میلیون دستگاه خودرو ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،احمد آفرین محمدزاده با بیان اینکه حدود چهار میلیون تردد از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است افزود: از این میزان دو میلیون و ۹۹ هزار و ۷۶۶ تردد ورودی و یک میلیون و ۹۳۴ هزار و ۱۹۴ فقره تردد خروجی بوده است.

وی نرخ متوسط تردد ساعتی کل محورهای استان را ۸۷ هزار و ۴۱۵ تردد و نرخ متوسط تردد ساعتی هر محور را ۸۵۷ فقره تردد اعلام کرد و گفت: نرخ تردد ساعتی محورهای استان در روز طبیعت ۶۸ هزار و ۵۶۰ فقره و نرخ متوسط تردد ساعتی ثبت شده توسط هر دستگاه تردد شمار ۶۷۱ مورد بود که نسبت به روز قبل از آن ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه پنجم تردد در کشور با سهم ۷.۷ درصد را در روز طبیعت کسب کرده است، تردد ورودی به استان را در این روز ۵۷ هزار و ۷۳ وسیله نقلیه و تردد خروجی از استان ۱۱۸ هزار و ۵۵ وسیله نقلیه بیان کرد و گفت: محورهای قائمشهر – بابل و برگشت، نور- محمودآباد و برگشت، قائمشهر – ساری و برگشت، بابلسر – بابل و برگشت و آمل – بابل (بزرگراه) و برگشت پرترددترین محورهای بوده است./مهر

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.171 seconds.