.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش تند آیت الله توکل به کنسرت های مازندران ؛
اعلام می کنم کنسرت حرام آلود در رامسر دیگر نباید تکرار شود/ ارشاد غلط کرده است که به اینچنین کنسرت هایی مجوز می دهد
شمال نیوز : آیت الله توکل تاکید کرد: می گویند این مجوز ها از جانب ارشاد صادر شده و بنده می گویم ارشاد غلط کرده است که به اینچنین کنسرت هایی مجوز می دهد.....
اعلام می کنم کنسرت حرام آلود در رامسر دیگر نباید تکرار شود/  ارشاد غلط کرده است که به اینچنین کنسرت هایی مجوز می دهد

شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده نماینده ی این مردم هستم و اعلام می کنم این وضع کنسرت در رامسر دیگر نباید تکرار شود و اگر تکرار شد از بنده ایراد نگیرید و جای هیچ عذرخواهی وجود ندارد و آنجا می دانیم که باید چگونه رفتار کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از رامسرنوین ،  آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در جمع معتکفین رامسری در مسجد جامع بازار این شهر در سخنانی ضمن اعتراض شدید به برگزاری حجم انبوهی از کنسرت ها در رامسر اظهار داشت: از چند جا برای بنده خبرهای تاسف انگیزی در مورد کنسرت های رامسر ارسال شده است که بنده به عنوان نماینده مردم رامسر این موضوع را پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه ما در جریان کنسرت ها در بابل اعلام کردیم که کنسرتی که با حرام همراه باشد را نمی پذیریم افزود: متاسفانه در کنسرت های رامسر حدود شرعی رعایت نشد و اختلاط و کشف حجاب صورت پذیرفت.

منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کشف حجاب در کنسرت ها باعث شد برخی با شکستن حریم و با همان وضع در خیابان ظاهر شوند و بنده خودم در رامسر کشف حجاب را دیدم و دلیل آن وضعیت اسفبار در کنسرت های رامسر است.

آیت الله توکل تاکید کرد: می گویند این مجوز ها از جانب ارشاد صادر شده و بنده می گویم ارشاد غلط کرده است که به اینچنین کنسرت هایی مجوز می دهد.

وی در انتقاد به اداره ارشاد که رفتاری خلاف مبانی اسلامی را در پیش گرفته است، با اشاره به اینکه نام این اداره، ارشاد نام دارد و نه الحاد و بی غیرتی گفت: چرا وقتی در شب اول یا شب دوم در کنسرت ها بی عفتی رخ داد، باز هم اجازه ی ادامه کنسرت ها از سوی ارشاد صادر شد؟

آیت الله توکل با تاکید بر اینکه کسی با کنسرت مخالف نیست بلکه با گندکاری ها مخالف است افزود: نیروی انتظامی چه کاری دارد می کند و آیا امنیت فقط جلوگیری از سرقت است و آیا حفظ امنیت ناموس و خانواده، امنیت محسوب نمی شود؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما در لباس روحانیت نرفتیم که محافظه کار شویم و یقینا این لباس کفن ما محسوب می شود تصریح کرد: می گویند از بالا به ما رسم و خط داده اند؛ اگر اینگونه است آن بالا هم غلط کرده است.

حضرت آیت الله توکل در پایان ضمن هشدار به متولیان شهرستان و استان ابراز داشت: بنده نماینده ی این مردم هستم و اعلام می کنم این وضع کنسرت در رامسر دیگر نباید تکرار شود و اگر تکرار شد از بنده ایراد نگیرید و جای هیچ عذرخواهی وجود ندارد و آنجا می دانیم که باید چگونه رفتار کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.488 seconds.