.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازتاب سخنان ولیعهد سعودی؛
عربستان موعد جنگ با ایران را مشخص کرد!
رسانه های عربی طی گزارش هایی اظهارات اخیر ولیعهد عربستان در گفتگو با وال استریت ژورنال را منعکس کردند و به تحلیل سخنان تهدید آمیز وی علیه ایران پرداختند.

خبرگزاری برنا: رسانه های عربی طی گزارش هایی اظهارات اخیر ولیعهد عربستان در گفتگو با وال استریت ژورنال را منعکس کردند و به تحلیل سخنان تهدید آمیز وی علیه ایران پرداختند.

محمد بن سلمان در گفتگو پنجشنبه گذشته با وال استریت ژورنال مدعی شد: تحریم ها می تواند فشارها بر رژیم ایران را افزایش دهد همانطور که می توان از این طریق موفق شویم از درگیری نظامی ممانعت کنیم. در غیر اینصورت، طی 10 تا 15 سال آینده ترجیحا شاهد جنگ علیه ایران خواهیم بود.

وبسایت خبری "ترکیا الآن" تحت عنوان "عربستان موعد جنگ با ایران را مشخص کرد" نوشت: ولیعهد سعودی طی گفتگو با وال استریت ژورنال در واقع موعد جنگ با ایران را مشخص کرد. وی تأکید کرد که اگر تحریم ها برای فشار بر ایران جواب ندهد،  طی 10 تا 15 سال دیگر ترجیحا جنگ با این کشور صورت خواهد.

شبکه المیادین نیز در خبری از همصدایی اسرائیل با تعیین موعد جنگ خبر داد طی گزارشی نوشت: گادی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در گفتگو با رسانه های اسرائیلی اعلام کرد که ادامه رصد تحولات ایران برای ارتش و آژانس‌های اطلاعاتی مأموریت شماره یک است.

گادی ایزنکوت ادامه داد: در حال حاضر برجام توانسته است تا ایران را از اهداف هسته ای برای 10 تا 15 سال دیگر متوقف کند ولی مقابله با ایران به خاطر تهدید موشکی آن برای منطقه، متوقف نخواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.503 seconds.