.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران خبرداد:
اقامت بیش از ۱۳میلیون نفر شب در استان
شمال نیوز: جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران امروز صبح در جمع خبرنگاران از اقامت بیش از ۱۳میلیون نفر شب اقامت از روز ۲۷اسفندماه، تاکنون خبرداد.


به گزارش شمال نیوز، علی نبیان با اعلام اینکه 9.1 دهم درصد از تردد جاده ای کشور در روز 11 فروردین در سطح استان مازندران انجام شده است، گفت: امیدواریم تلاش همکاران در حمل و نقل، پلیس راه، راهور، اورژانس و هلال احمر با یک همت و انرژی بیشتر در کمپ ها و مکان هایی مشخص شده برای رفع کاستی ها و مشکلات مسافران در برگشت حضور پررنگ تر داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمیته تنظیم بازار باید نظارت جامع و کامل داشته باشد تا کمی و کاستی مسافران و مردم استان احساس نکنند، افزود:تلاش ارزنده کمیته های 12 گانه زیبایی استان را برای مسافران صد چندان می کند.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران با بیان اینکه در روز گذشته یک میلیون و ۷۰هزار و ۲۲۶نفر شب اقامت در استان ثبت شده است، گفت:این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲درصد رشد داشته است.

نبیان با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۷اسفندماه سال ۹۶تاکنون تعداد ۱۳میلیون و ۳۶۲هزار و ۴۳۶نفر شب در سطح استان اقامت کردند،افزود:طی بازدیدی که از فرودگاه نوشهر صورت گرفت نشان دهنده افزایش تعداد پروازها است و در تلاش برای رسیدن مازندران به جایگاه واقعی هستیم./ 9701



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.083 seconds.