.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
5 فینال مهیج دیگر در انتظار نساجی و خونه به خونه
نساجی و خونه به خونه با برتری پرگل مقابل رقبای خود در هفته ۲۸ لیگ یک، رفته رفته شرایط خود را مهیای صعود به لیگ برتر می‌کنند اما ۵ فینال مهیج و حساس دیگر در انتظار نساجی و خونه به خونه است و باید دید نماینده‌ای از استان مازندران در فصل آینده‌ی لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر؟

به گزارش شمال نیوز، هفته بیست‌‌وهشتم لیگ یک عصر روز گذشته پایان یافت و دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل توانستند حریفان خود را مقتدرانه و با اختلاف سه گل شکست دهند و مسیر خود به لیگ برتر را بیش از پیش هموار کنند.

قائم‌شهری‌ها روز پر هیاهویی را پشت سر گذاشتند. دیدار فوق حساس نساجی - بادران با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاچی با برتری دلچسب نساجی‌چیان خاتمه یافت.

دیداری که شاگردان نکونام با عزمی راسخ قدم به آن نهادند و در پایان هم با دست پر از میدان مسابقه خارج شدند. جدالی که در آن بادرانی‌ها نتوانستند در برابر نمایش زیبای بازیکنان نساجی قد علم کنند و تسلیم فوتبال دلچسب و تماشایی تیم نکونام جوان شدند.

مرتضی غلامعلی‌تبار با پروازی دلنواز یک بار دروازه بادران را گشود و محمد عباس‌زاده کاپیتان محبوب نساجی‌چیان، سه مرتبه توپ را به زیبایی هرچه تمام‌تر به تور دروازه بادرانی‌ها چسباند تا هواداران نساجی روز باشکوهی را نظاره‌گر باشند.

نساجی با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. اختلاف امتیاز نساجی با صدر جدول ۶ امتیاز و با تیم دوم ۳ امتیاز است و با لغزش دو تیم بادران و فجرسپاسی در هفته‌ی جاری، نساجی مسیر هموارتری برای صعود به لیگ برتر پیش روی خود می‌بیند.

از سوی دیگر بابلی‌ها هم روز خوبی را سپری کردند، تیم خونه به خونه بابل موفق شد در دیدار این هفته‌اش مقابل راه‌آهن ته جدولی و سقوط کرده، با ۳ گل به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به حساب خود واریز کند.

روح‌الله باقری، رضا معقولی و هادی خیری گل‌های خونه به خونه را در این دیدار به ثمر رساندند. شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی به یک قدمی صدر جدول رسیدند و با ۵۴ امتیاز در رده دوم جای گرفتند. خونه به خونه با حفظ این روند می‌تواند در پایان لیگ جشن صعود به لیگ برتر را در بابل برپا کند.

نهم فروردین با برتری نمایندگان مازندران مقابل تیم‌های تهرانی خاتمه یافت و هر دو تیم خونه به خونه و نساجی رفته رفته خود را آماده صعود به لیگ برتر می‌کنند و در دوئل‌های پایانی لیگ یک به‌دنبال کسب نتایج قاطع هستند.

عدم کسب نتیجه در هر دیدار به معنای جدا شدن از کورس صعود است و کوچک‌ترین لغزشی برای هر تیم پرونده‌ی صعود را می‌بندد.

پنج فینال مهیج و حساس دیگر در انتظار نساجی و خونه به خونه است و باید دید نماینده‌ای از استان مازندران در فصل آینده‌ی لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر؟

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.