.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب رتبه اول مازندران در اقامت مسافران نوروزی
معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران ازکسب رتبه اول استان در میزان اقامت مسافران نوروزی در کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،مهران حسنی میزان اقامت مسافران نوروزی را تا هفتم فروردین ماه بیش از ۷.۵ میلیون نفر شب اعلام کرد و گفت: از این نظر، استان رتبه اول اقامت مسافران را در کشور کسب کرده است.

وی با اظهار اینکه فعالیت ستاد تسهیلات سفرها تا ۱۷ فروردین ماه در استان ادامه خواهد داشت گفت: نگرانی برای خدمات دهی به مسافران وجود ندارد.

حسنی با اشاره به بازدیدهای میدانی بازرسانی کشوری و استانی از خدمات دهی دستگاه های مختلف و بخش خصوصی، واحدهای اقامتی، پذیرایی و صنوف مختلف اظهار داشت: رضایت خاطر مسافران در این بازدیدها حاصل شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای اقامتی و گردشگری مازندران در ایام نوروز تکمیل شده است گفت: مازندران استان گردشگرپذیر تعریف شده و در ایام تعطیلات پایان هفته همواره با حجم مسافران روبرو است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه اول را از نظر اقامت مسافران در کشور کسب کرده است گفت: میزان ورود و اقامت مسافران در سال جاری کم نظیر بوده است.

حسنی با عنوان اینکه تاکنون شاهد افزایش نرخ و قیمت در مراکز اقامتی و پذیرایی نبودیم تصریح کرد:بازدیدهای نظارتی توسط دستگاه های مختلف برای رصد صورت می گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.902 seconds.