.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل اموزش و پرورش مازندران خبرداد:
اسکان بیش از 22 هزار خانوار در پایگاه اسکان فرهنگیان مازندران
شمال نیوز: مدیر کل اموزش و پرورش مازندران از اسکان بیش از 22 هزار خانوار از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت:در روز گذشته بیشترین تعداد خانوار در شهرستان تنکابن اسکان یافتند.

به گزارش شمال نیوز، عسکری نیکزاد با بیان اینکه در روز هفتم فروردین ماه 3هزارو 212 خانوارمهمان اقامتگاه‌های آموزش و پرورش بودند, گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۵ نفر فرهنگی و ۹۷۹ نفر افراد وابسته به فرهنگیان بودند

نیکزادبا اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۵۶۴ نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند, افزود: ۳۴ هزار و ۶۹۲ نفر هم به صورت روزانه در مراکز اقامتی آموزش و پرورش شامل خانه معلم,پردیس, دانشگاه فرهنگیان, اردوگاه بادله و جوانه ها ساکن شدند.

وی با بیان اینکه پردیس دانشگاه فرهنگیان در روز گذشته میزبان ۶۱ خانوار بود,اضافه کرد:از این تعداد خانوار 221نفر شب و 663نفر به صورت روزانه در این اماکن اقامت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه از روز بیست و هشتم اسفند ماه تاکنون جمع کل خانواده های فرهنگی و غیرفرهنگی ۲۲ هزار و 448 خانوار بود,افزود: از این تعدادهشتاد هزار و ۹۲ نفردر شب و ۲۴۰ هزار و۲۷۶ نفر در روز مهمان مراکز اقامتی بودند.

نیکزاد ادامه داد: در هفتم فروردین ماه روزانه ۳هزار و 918 نفر در خانه معلم و5هزار و 676نفر هم در پردیس دانشگاه فرهنگیان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته اردوگاه بادله و جوانه ها میزبان 110و 111نفر بودندافزود:در روز گذشته شهرهای تنکابن,ناحیه یک ساری,رامسر و محموداباد میزبان بیشترین تعداد مسافرین بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.753 seconds.