.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابجایی ۱۵ هزار مسافر با پرواز فرودگاه‌های مازندران
۱۵ هزار و ۲۲۹ مسافر با پرواز‌های سه فرودگاه مازندران جابه جا شدند.

به گزارش شمال نیوز،سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۲۲۹ مسافر با پرواز‌های سه فرودگاه مازندران جابه جا شدند، گفت: در فرودگاه ساری در ایام نوروز ۱۲۵۲۶ مسافر، در فرودگاه نوشهر ۱۷۹۰ مسافر، و در فرودگاه رامسر ۹۱۳ مسافر اعزام و پذیرش شدند.

وی افزود: تعداد پرواز‌های ورودی و خروجی در این ایام از فرودگاه ساری ۱۰۰ پرواز، در فرودگاه نوشهر ۳۰ پرواز، و از فرودگاه رامسر ۱۶ پرواز انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: به دلیل جاذبه‌ های گردشگری در مازندران و استقبال هم استانی‌ ها و دیگر مسافران نوروزی از پرواز‌های داخلی و خارجی از هر سه فرودگاه استان و با توجه به آماده بودن زیر ساخت‌ها در این فرودگاه ها، در سال ۹۷ افزایش پرواز‌های داخلی در دستور کار است.

وطن خواه افزود: کار‌های عمرانی بسیار خوبی در هر سه فرودگاه‌ های مازندران در سال ۹۶ انجام شد که مهمترین آن تملک اراضی به مساحت ۱۰ هکتار و به ارزش ۱۴ میلیارد تومان برای نصب سامانه ILS در فرودگاه ساری بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در سال ۹۷ توسعه اراضی از سمت باند ۱۶ فرودکاه ساری، افزایش پرواز‌ها در فرودگاه نوشهر و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر را در دستور کار خواهیم داشت.

مازندران سه فرودگاه در شهرستان‌ های ساری، رامسر و نوشهر دارد و ماهانه ۶۸۰ پرواز در مسیر‌های تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، اهواز، عتبات عالیات و عربستان در این فرودگاه‌ ها نشست و برخاست دارند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.