.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توجه به تولیدات داخلی سبب استحکام درونی می شود
فرمانده سپاه کربلای مازندران توجه به تولیدات داخلی ، فرهنگ بومی و ارزش نهادن به غرور ملی را از استحکام درونی نظام اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز،سردار محمدحسین بابایی به نام گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید به شعار سال توجه نشان دهند و در حیطه اقتصاد و معیشت به انجام کار عملی بپردازند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با در تنگنای اقتصادی قرار دادن مردم ایران را شکست دهد ، افزود: وقتی نتوانستند از لحاظ فرهنگی و اعتقادی مردم را شکست دهند و با پا فشاری مردم بر سر آرمان های انقلاب مواجه شدند روش دیگری را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کردند.

سردار بابایی توجه به استحکام درونی نظام را مهم دانست و تصریح کرد: توجه به تولیدات داخلی ، فرهنگ بومی و ارزش نهادن به غرور ملی از عواملی است که باید به آن توجه بیشتری نشان داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران واردات بی رویه و غیر ضروری را یکی از موانع اصلی استحکام درونی عنوان کرد و اظهار داشت: واردات کالا ها می تواند به تولیدات داخلی و کالای ایرانی ضربه بزند به همین خاطر باید با جلوگیری از روند واردات غیر ضروری از کالای ایرانی حمایت کرد.

وی یادآور شد: فساد و تنبلی برخی مسئولان به همراه مصرف جنس خارجی وبی توجهی به اصول اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نسخه اقتصادی بیگانگان موجب ضرر زدن به اقتصاد ملی شده است.

سردار بابایی با بیان اینکه برجام اعتماد به نسخه بیگانه بود، تاکید کرد: عمل کردن به نسخه های دشمنان قسم خورده انقلاب و نگاه نکردن به ظرفیت های داخلی کشور از موانع اصلی استحکام درونی نظام اسلامی با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود : باید به جوانان مومن و انقلابی اعتماد کرد و در حوزه تولیدداخلی و اقتصاد مقاومتی هم انتظار آتش به اختیاری را از جوانان داشت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه دولت باید با اعمال سیاست های تشویقی از مجریان و حامیان تولید ملی حمایت کند ، خاطر نشان کرد:حمایت از کار وسرمایه ایرانی به همراه استفاده از ظرفیت های معطل مانده تولیدی کشور و بهره وری از منابع موجود در کنار نظارت بر تولیدات داخلی و رعایت استاندارهای لازم موجب شکوفایی اقتصادی خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.