.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه باید در عمل به شعار سال رهبری توجه کنیم/مسؤولان پای کار بیایند
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: شعار سال 97 که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده بسیار روشن و واضح است و باید همه عملا به آن توجه کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در مناطق عملیاتی جنوب کشور، سردار محمدحسین بابایی درباره شعار امسال، اظهار کرد: شعار سال 97 که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده بسیار روشن و واضح است و باید همه عملا به آن توجه کنیم نه در حد چاپ بنر و پوستر؛ مقام معظم رهبری سال‌هاست که روی اقتصاد و معیشت تاکید دارند.

وی بیان کرد: دشمن دیده که مردم ما را از لحاظ فرهنگی و اعتقادی نمی‌تواند شکست بدهد اما می‌تواند با در تنگنای اقتصادی گذاشتن کشور زمینه‌های کوتاه آمدن مسؤولان بر سر آرمان‌های انقلاب را فراهم کند، برداشت دشمن این هست و هدفش هم همین موضوع است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که در حال فرهنگ‌سازی در بین مردم و مسؤولان هستند که باید به استحکام درونی نظام ازنظر تولید داخلی و فرهنگ استفاده از تولیدات ملی به‌عنوان یک ارزش و غرور ملی توجه کنیم اما در این میان موانعی وجود دارد.

این مسؤول تصریح کرد: از موانع اصلی استحکام درونی، واردات بی‌رویه و غیرضروری در کشور است؛ آنجایی که تولید داخلی‌ و کالای ایرانی خوب است و واردات به این تولید و این کالای باکیفیت ایرانی ضربه می‌زند، آنجا با جدیت تمام باید جلوی واردات گرفته شود.

بابایی خاطرنشان کرد: فساد و تنبلی برخی از مسؤولان، مصرف جنس خارجی توسط برخی از مسؤولان و مردم، بی‌توجهی به اصول اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نسخه‌های اقتصادی بیگانگان که البته ضررش را هم دیدیم مثل برجام که یک اعتماد به نسخه بیگانه بود.

وی یادآور شد: عمل کردن به نسخه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و نگاه نکردن به ظرفیت‌های داخلی کشور از موانع اصلی استحکام درونی نظام اسلامی با محوریت اقتصاد مقاومتی ما است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: همانطور که در موضوع فرهنگی به جوانان مومن و انقلابی خودمان اعتماد داریم و رهبر معظم انقلاب دستور آتش به اختیار به این جوانان را دادند در حوزه تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی هم انتظار آتش به اختیار از جوانان است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه مردم و جوانان باغیرت باید نسبت به خرید کالاهای داخلی و مصرف تولید داخل تعصب داشته باشند، خاطرنشان کرد: حرف خیلی روشن است، بارها مقام معظم رهبری به دولت اشاره کردند که همانطور که جوانان این مرز و بوم توانستند ماهواره را در مدار زمین قرار بدهند آیا نمی‌توانند در حوزه اقتصاد مثلا در صنعت خودروسازی یک خودروی باکیفیت با استانداردهای جهانی تولید کنند؟ اما مسؤولان نیامدند و اعتماد به جوانان و متخصصان ما نکردند و کار را به جوانان اهل فن و متخصص ندادند!

بابایی اظهار کرد: امیدوارم با همه این تاکیدات خود مردم مطالبه کنند از مسؤولان و مسؤولان باغیرت و حزب اللهی که در بین دولتی‌ها قرار دارند به‌صورت جدی ساختارشکنی کنند و بیایند پای کار و موانع حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی را بردارند.

وی گفت: دولت باید با اعمال سیاست‌های تشویقی برای مجریان و حامیان تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های معطل مانده تولیدی کشور و بهره‌وری از منابع موجود در کشور و در کنار آن نظارت بر تولیدات داخلی از نظر داشتن استانداردهای لازم زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.