.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مادر شهیدان رمضان‌پور به فرزندان شهیدش پیوست
حبیبه مهدی‌زاده مادر شهیدان موسی و علیرضا رمضان‌پور پس از ۳۱ سال چشم‌انتظاری و دوری از فرزندانش در سن ۷۲ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شمال نیوز، حبیبه مهدی‌زاده مادر شهیدان موسی و علیرضا رمضان‌پور پس از ۳۱ سال چشم‌انتظاری و دوری از فرزندانش در سن ۷۲ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر شهید ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه از حسینیه شهدا به سمت گلزار شهدای ساری برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه هشتم فروردین و همچنین مراسم سوم و هفتم از ساعت ۱۰ تا ۱۴ روز پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه امسال در حسینیه شهدای ساری برگزار می‌شود.

شهید موسی رمضان‌پور در سال 44 دیده به جهان گشود و در عملیات قدس در سال 64 به شهادت رسید که بعد از شهادتش علیرضا بی‌تابی می‌کرد و اصرار داشت که حتما به جبهه برود مادرش نیز براثر گریه یک چشمش را از دست داد.

شهید علیرضا رمضان‌پور نیز در سال 46 به دنیا آمد که یک سال از شهادت برادرش در مهران به شهادت رسید.

شهید موسی و علیرضا رمضان‌پور هر دو ورزشکار (کشتی‌گیر بودند) که بخشی از وصیت‌نامه شهید موسی «خدایا نگذار در روز محشر و مقابل چهارده معصوم خجل باشیم» و شهید علیرضا رمضان‌پور «با صبر و استقامت از این آزمایش الهی سربلند خواهیم بود» است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.