.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیرساخت های گردشگری در مازندران تقویت شود
رئیس مجمع نمایندگان مازندران، تقویت زیرساخت ها و توسعه بومگردی برای رونق گردشگری را در استان ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شمار مسافران بیش از سال های گذشته است افزود: امسال شمار مسافران ۲۶ درصد نسبت به سال قبل در استان بیشتر شده است.

وی خواستار نظارت بیشتر بر اماکن گردشگری و پذیرایی در استان شد و گفت: تقویت زیرساخت ها در استان نظیر توسعه بومگردی برای رونق گردشگری ضروری به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه رونق گردشگری سبب اشتغال پایدار می شود تصریح کرد: محور اصلی توسعه استان کشاورزی و گردشگری به شمار می رود و باید از صنعت گردشگری بهینه استفاده کرد.

رضیان با اشاره به اینکه مازندران رتبه دوم گردشگری را دارد خواستار توجه بیشتر و سرمایه گذاری مناسب برای رونق گردشگری در استان شد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار توجه به محورهای ارتباطی استان شد و گفت:ایجاد فروشگاههای دائمی و نمایشگاه ها برای عرضه محصولات صنایع دستی و سنتی نیازمند برنامه ریزی است و به رونق اقتصادی استان کمک می کند.

وی با بیان اینکه گردشگری در استان ظرفیت بالایی دارد تاکید کرد باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم و از آن برای رفع مشکل اشتغال بهره گیریم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.