.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمپین نه به کالای خارجی از ضروریات است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه کمپین نه به کالای خارجی از ضروریات است گفت: برای حمایت از کالاهای ایرانی قرارگاه های فرهنگی متحد شوند.

به گزارش شمال نیوز،حجت الاسلام ناصرشکریان امیریبا توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری (حمایت از کالای ایرانی ) اظهار داشت: برای ترویج و فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی باید دستگاه های اجرایی، نهادها و قرارگاه های فرهنگی متحد شوند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ (حمایت از کالای ایرانی) از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امروز ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی و کالاهای ایرانی یک امر اجتناب ناپذیر است و اولین اقدام از سوی دستگاه های دولتی و اجرایی باید ترویج و فرهنگ سازی آن باشد و خود دستگاه های اجرایی و دولتی در کشور باید مروج این فرهنگ در کشور باشند و از تولیدات داخلی برای مصارف خود استفاده کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب و فرمایشات معظم له در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال، افزود: سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در سال ۹۲ بیانگر اهمیت این استراتژی در حوزه اقتصاد بود و امروز باید اصلی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی را در شعار سال مقام معظم رهبری دنبال کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان، ترویج و فرهنگ سازی شعار سال را بسیار ضروری دانست و بیان داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحرانی ترین شرایط ممکن در دوران دفاع مقدس و با باور به ما می توانیم در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی خود را تجهیز کرد و امروز توانست خود را به عنوان یک قدرت در سطح منطقه و حتی جهان معرفی کند و این در سایه خودباوری و اعتماد به دانشمندان و جوانان این مرز و بوم محقق شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پیشرفت های کشور بعد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ایران اسلامی با اتکاء به جوانان و دانشمندان مومن و انقلابی خود در همه زمینه ها رشد قابل ملاحظه ای داشته است که نمونه آن را در صنعت هسته ای کشور می توان به وضوح دید و این ثمره مجاهدت ها و تلاش های دانشمندان و جوانانی چون شهید شهریاری ، مصطفی احمدی روشن ، رضایی نژاد و ..... بود.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی باید به عنوان یک گفتمان ملی در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد : فرهنگ حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در کشور مطرح شود و کمپین نه به کالای خارجی از ضروریات امروز ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش پایانی سخنان خود استفاده از کالای ایرانی و حمایت از این رفتار در جامعه را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: حمایت از کالا و تولید ملی بستر ساز رشد و توسعه اقتصادی در کشور خواهد بود و زمینه امنیت شغلی و اشتغال را در جامعه بارور خواهد کرد و می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی در کشور را کاهش دهد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.991 seconds.