.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه نخست جذب مسافر را دارد
شمال فردا - جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: بر اساس آمار ستاد اجرایی خدمات سفر کشور از 27 اسفندماه تا روز گذشته، مازندران رتبه نخست را از لحاظ جذب مسافران داشته است.

به گزارش شمال فردا ، علی نبیان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: در چند روز گذشته در سراسر استان شاهد حضور پررنگ مسافران نوروزی بودیم و تلاش همه دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خدمت رسانی بهتر به مسافران است.

وی ادامه داد: در غرب استان شاهد ترافیک و حضور پررنگ مسافران بودیم و به دلیل برپایی نمایشگاه‌ها بود که رونق زیبایی برای مردم در شهرستان‌هایی که برپایی نمایشگاه داشتند بودیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: در نمایشگاه‌ها شاهد کالاهای ایرانی بودیم که به معرض نمایش گذاشته شد.

این مسؤول اضافه کرد: تردد جاده‌ای چهارم فروردین ماه نسبت به روز قبل رشد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته است.

نبیان افزود: 9.4 درصد از کل ترددهای کشور در مازندران بوده است که نشان دهنده حضور مسافران است.

وی اظهار کرد: روز گذشته شاهد 967 هزار و 45 نفر شب اقامت در استان بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 752 هزار و 269 نفر شب اقامت بود و رشد قابل توجهی داشت.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بیان کرد: از 27 اسفندماه تا پایان چهارم فرودین ماه میزان جمعیت و مسافرین به مازندران 5 میلیون 62 هزار و 353 نفر شب اقامت بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد حضور مسافران در استان داشتیم.

این مسؤول اظهار کرد: براساس آمار ستاد اجرایی خدمات سفر کشور از 27 اسفندماه تا روز گذشته، مازندران رتبه اول را از لحاظ جذب مسافرین داشته است.

نبیان یادآور شد: امسال ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تا 10 فروردین ماه فعال است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.