.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس ستاد راهیان نور تاکید کرد:
ضرورت ارتقای کیفی در برگزاری مراسم یادمان شهدا
شمال نیوز: رییس ستاد راهیان نور بر ضرورت ارتقای کیفیت بخشی برگزاری یادمان ها و گرامی داشت شهدا تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از قرارگاه رسانه شهید کابلی ،رییس ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه همه ما در قبال شهدا تکلیف داریم،گفت:وظیفه ماست که فرهنگ شهید و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم ، در این زمینه «هیات های اندیشه ورز» که یکی از مطالبات جدید رهبر معظم انقلاب است، در سپاه کربلا شکل گرفته و سپاه خود را ملزم می داند که نه تنها در راهیان نور بلکه درتمامی موضوعات این هیئت را راه اندازی کند .


سرهنگ عسگر مجیدی افزود: شکل گیری هیات های اندیشه ورز در اقشار مختلف و رده ها نقاط قوت و ضعف دارد و آن طور که باید نتوانسته در خصوص راهیان نور جایگاه خودش را پیدا کند.

وی بیان کرد:به دلیل محتوا محور بودن سفر راهیان نور تلاش شده با همراهی راوی و مبلغ کاروان و ارایه بسته های فرهنگی به زائر که توشه سفر آنهاست ، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم .

مجیدی با بیان اینکه یک نگاه آرمانی و اعتقادی به جنگ هشت ساله وجود دارد که برگرفته از دین مبین اسلام است ،افزود: راهیان نور یک باور اعتقادی است و نه یک حرکت سوری یا نمایشی .


وی ادامه داد:.اگر جنگ را دفاع مقدس می نامیم به خاطر همین نگاه اعتقادی و دینی ماست چون فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در باور اعتقادی ما دارد. هم قران به آن اشاره دارد و هم آیات و روایت ائمه معصومین . بر همین اساس هیئت های اندیشه ورز در مسئله راهیان نور شکل گرفته اما در بحث محتوایی باید بیشتر از این کار کرد.


معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که جنگ سرمایه و ثروت ملی ماست ،اضافه کرد:جنگ هنوز به آرمان واقعی اش نرسیده است و خیلی فاصله دارد. سال جدید بایدکیفیت در بخش اعزام ها و یادواره ها و گرامیداشت های شهدا را بالا ببریم.

وی شاخص ترین برنامه های راهیان نور را مراسم سال تحویل در یادمان هفت تپه عنوان کردکه همزمان با تشییع دو شهید گمنام برگزار شد و می تواند در آینده بهانه ای برای آبادانی مناطق اطراف هفت تپه شود./ 9701


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.022 seconds.