.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اموزش و پرورش ناحیه یک ساری میزبان بیشترین مسافر فرهنگی استان
مدیر کل اموزش و پرورش مازندران بیشترین میزان اقامت مسافران از روز ۲۸اسفند، تاکنون را در محل های اقامتی ناحیه یک ساری با تعداد ۱هزار و ۲۲۹نفر عنوان کرد.

به گزارش شمال نیوز،  مدیر کل اموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه 40 پایگاه و 392 مدرسه میزبان مسافران نوروزی است،گفت: در مجموع ۳ هزار و 125 کلاس در مدارس استان پذیرای مسافران نوروزی هستند.

سیدعلی قاسمی افزود: از این تعداد، 325 کلاس از نوع ویژه و ۱ هزار و 564 کلاس نوع الف و ۱ هزار و 336 کلاس از نوع ب هستند.
   

قاسمی ،گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ، ۱۱۰ هزار و ۳۳۷ نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافتند.

مدیر کل اموزش و پرورش بیان کرد:در طول این مدت ۹ هزار و ۴۲۳ نفر شب در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و‌ پرورش مازندران اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه از این میزان، دو هزار و ۵۴۱ خانوار فرهنگی بودند،گفت: ۲۲۶خانوار هم وابسته به خانواده فرهنگی در مدارس اسکان یافتند.

قاسمی با اشاره به اینکه اموزش و پرورش ناحیه یک ساری با یک هزار و ۲۲۹ نفر پذیرش بالاترین میزان پذیرش مهمانان نوروزی را داشته است، اضافه کرد:شهرستان محمودآباد با ۹۲۷ نفر و چالوس با ۸۵۸ نفر در رتبه های دوم و سوم استان قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد:از روز ۲۸ اسفند ۹۶ تا سوم فروردین ۹۷ در دو اردوگاه جوانه‌ها و بادله در مجموع ۲۲۰ نفر در قالب ۲۴ خانوار اسکان داده شدند /9701


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.476 seconds.