.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ۲۳ درصدی عملیات امداد ونجات در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از افزایش ۲۳درصدی عملیاتهای امداد و نجات این جمعیت در ایام اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری به نحوه فعالیت طرح امدادو نجات نوروزی هلال احمر مازندران اشاره کرد و افزود: تعداد کل عملیات‌های امداد و نجات این جمعیت از آغاز طرح تا سوم فرودین ماه جاری ۱۶۴مورد بود که نسبت به سال گذشته ۲۳درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: تعداد افراد اسکان داده شده در طول دوران اجرای طرح ۳۵ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۵۹درصدی روبرو بوده است.

اکبری به آمار تعداد تصادفات امدادرسانی‌شده اشاره کرد و گفت: تعداد ۶۷ مورد عملیات امدادی در حوزه تصادفات صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد ۲۹درصد افزایش بوده‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تعداد ایستگاه‌های نوروزی این جمعیت را ۶۷ پایگاه جاده‌ای اعلام کرد و اظهار داشت: علاوه بر پایگاه‌های جاده‌ای، ۱۰پایگاه شهری نیز آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی یادآور شد: تعداد کل آسیب‌دیدگان در طرح ملی امدادو نجات ۷۴۸نفر بود که تعداد ۲۰۶ تیم امدادی در عملیات خدمت‌رسانی به آنان مشارکت داشتند.

اکبری به فعالیت طرح ملی ایمنی و سلامت اشاره و تاکید کرد: تعداد مراجعین به ایستگاه‌های سلامت مستقر در استان تعداد سه هزارو ۶۰۵ نفر تا روز سوم فرودین ماه امسال بود و آمار کل مراجعین تحت پوشش این طرح به تعداد ۱۱۶ هزارو ۹۰ نفر رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در خصوص اجرای طرح فرشتگان رحمت خاطر نشان کرد: از هزارو ۸۷۲ داوطلب شرکت ‌کننده در این طرح، ۴هزار و۹۱۹ سبد اقلام بین ۱۵هزارو ۴۵۱ بهره‌ور توزیع شد که ارزش ریالی آن بیش از پنج میلیارد ریال بوده است.

منبع:مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.976 seconds.