.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در گفت‌و گو با شمال نیوز خبرداد:
رکورد ۴/۵میلیون لیتری مصرف بنزین در روز ۲۸ اسفندماه

شمال نیوز: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از مصرف ۴و نیم میلیون لیتر بنزین در روز ۲۸اسفندماه سال گذشته خبرداد که رکورد مصرف در ایام سال را شکست.

حسینعلی طالبی در گفت‌و گو با شمال نیوز بیان کرد: کارشناسان و بازرسان طرح نظارتی و کنترل مجاری عرضه سوخت نوروزی به منظور آمادگی کامل جایگاه های سوخت و پایش مراکز عرضه سوخت در سطح شهرهای منطقه ساری از نیمه دوم اسفند ماه کار خود را آغاز کرده و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد .

وی با بیان اینکه بیشترین مقدار بنزین در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته به میزان ۴ میلیون و نیم لیتر توزیع شد، افزود:در روز ۲۹ اسفندماه این میزان به ۴میلیون لیتر رسید که هم اکنون در شرایط عادی میزان توزیع ۳ و نیم میلیون لیتر است

  طالبی با اشاره به رشد ۱۵درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت:بیشترین مصرف بنزین در شهرهای ساری، قائمشهر،سوادکوه ،آمل به ویژه در محور سوادکوه است.

 این مقام مسئول بیان کرد: روزانه ۳۰۰الی ۴۰۰هزار لیتر نفت سفید در مناطق بالادست میان ۱۳هزار خانوار ساکن دائمی و ۱۲هزار نفر خانوار فصلی «خوش نشین» توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ادامه داد:ماهانه ۲۶میلیون متر مکعب سی ان جی « cng»توزیع می شود که از ابتدای سال جاری تاکنون ۷درصد رشد داشته است.

طالبی با بیان میزان مصرف نفت گاز در فصل جاری، افزود:روزانه یک میلیون و ۵۰۰هزار لیتر نفت گاز توزیع می شود.

وی به مسافران توصیه کرد که در روز ۱۲فروردین با توجه به افزایش حجم ترافیک زمان استفاده از پمپ بنزین ها نظم را رعایت کنند./ 9701


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.