.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت از کالای ایرانی اتحاد ملی برای شکست دشمنان است
امام جمعه موقت ساری درباره نامگذاری شعار سال گفت: مردم مخاطب اصلی هستند چراکه سرنوشت کشور به دست خودمان است و با خرید کالای ایرانی می‌توانیم چرخه کشور را بچرخانیم و حمایت از نیروی کار و ابتکار و سرمایه و سرمایه‌گذاری، حمایت از خودکفایی و غیرت ملی است.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز استان درباره مسؤولیت‌پذیری و حس مسؤولیت اظهار کرد: انسان عاقل و مختار است و نمی‌تواند نسبت به مسائل پیرامون خود مسؤولیت‌پذیری نداشته باشد و انسان در مقابل ذات اقدس الهی، پیامبر، اعضا و جوارح ، خانواده و اجتماع مسؤول است.

وی ادامه داد: ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و در مقابل انقلاب و خون شهدا و ارزش‌های اسلامی مسؤول هستیم.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: نخستین مسؤولیت ما در برابر خداوند است و باید معرفت و شناخت به خداوند داشته باشیم.

این مسؤول اضافه کرد: باید در برابر معرفت و شناخت دین خدا سر تعظیم فرود بیاوریم و عقیده و بینش نسبت به خداوند داشته باشیم.
وی گفت: هرکاری که انجام می‌دهیم باید همراه با عقیده باشد چراکه غیر این باشد پشیزی ارزش ندارد.

قاسمی اظهار کرد: رفتار، گفتار و منش ما باید خدایی باشد و غیر این باشد ارزشی ندارد و کارها و عقیده باید برای خدا باشد.

وی درباره فضیلت ماه رجب گفت: کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد از غضب الهی به دور می‌ماند و درهای بهشت بر رویش باز می‌ماند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران ادامه داد: استغفار در این ماه واجب است و شبانه روز طلب مغفرت کنید زیرا سبب شناخت و معرفت به خداوند می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: انسان باید اعمال و رفتار فردی و اجتماعی خود را بنگرد و از منفی به سمت مثبت‌گرایی پیش رود و معایب سال گذشته خود را در سال جدید رفع کند.

قاسمی با بیان اینکه در سال گذشته اتفاقات مثبت و منفی را شاهد بودیم گفت: حضور مردم در ۹ دی و راهپیمایی ۲۲ بهمن اتفاقات مثبت بود اما سانچی و سقوط هواپیما از اتفاقات منفی بود که باید موارد مثبت و منفی را با هم بنگریم.

وی درباره نامگذاری شعار سال گفت: مردم مخاطب اصلی هستند چراکه سرنوشت کشور به دست خودمان است و با خرید کالای ایرانی می‌توانیم چرخه کشور را بچرخانیم و حمایت از نیروی کار و ابتکار و سرمایه و سرمایه‌گذاری، حمایت از خودکفایی و غیرت ملی است و اتحاد ملی برای شکست دشمنان است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه کارخانه‌داران داخلی نسبت به کیفیت اقلام داخلی توجه داشته باشند ادامه داد: کالاهای خارجی با تبلیغات خوب و بسته‌بندی خوب می‌درخشد و کالاهای ایرانی هم باید شکیل باشند.

قاسمی گفت: عربستان با آمریکا قرارداد ۲۰۰ میلیارد دلاری بسته است و آمریکا و استکبار جهانی خاورمیانه را به منطقه جنگی تبدیل کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.64 seconds.