.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۴ پایگاه امدادی جاده ای در مازندران برپا شده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از برپایی ۵۴ پایگاه جاده ای و هفت ایستگاه امدادی شهری در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری با بیان اینکه هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات فعالیت خود را آغاز کرده است به ارائه خدمات هلال احمر در طرح ملی خدمات نوروزی پرداخت و افزود: از ابتدای انجام این طرح در تاریخ ۲۵ اسفند تا دوم فرودین ماه جاری ۱۳۱ عملیات امداد و نجات انجام شد و از ۵۷۵ آسیب دیده ۲۶۱نفر به صورت سرپایی درمان و ۵۳ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی به تعداد تیم های امدادی شرکت کننده در عملیات اشاره کرد و با بیان اینکه تعداد کل نیروهای امدادی شرکت کننده در عملیات طرح ملی امدادو نجات ۶۱۳ نفر است، ادامه داد: ۱۶۱ تیم امدادی به همراه ۷۳ ناوگان خودرویی در طرح امدادو نجات نوروزی به کار گیری شدند.

اکبری تعداد ایستگاههای نوروزی این جمعیت را ۵۴ پایگاه جاده ای و هفت ایستگاه شهری عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در قالب پایگاههای ثابت و نیروهای امدادی سیار آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

اکبری یادآور شد: در طرح ملی ایمنی و سلامت تعداد مراجعین به ایستگاه های سلامت مستقر در استان تعداد دو هزارو ۵۰۴ نفر بوده و تعداد کل مراجعین تحت پوشش این طرح به تعداد ۷۶ هزارو ۱۳۶ نفر رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه در طرح نیابت ۲۸۶ داوطلب شرکت داشتند ،تصریح کرد: در این طرح ۷۰۵مورد خدمات ارائه شده و تعداد ۸۲۱بهره ور نیز از این خدمات بهره مند شدند.

وی در خصوص اجرای طرح فرشتگان رحمت گفت: در این طرح هزارو ۸۲۵ نفر داوطلب شرکت داشتند و تعداد ۴هزار و ۸۸۰سبد اقلام بین ۱۵هزارو ۳۱۹ بهره ور با ارزش ریالی ۴میلیارد و ۹۶۲میلیون ریال توزیع شد.

اکبری به تند باد اخیر در استان اشاره کردو اظهار داشت: ۲۹ مورد اسکان اضطراری توسط تیم های امدادی هلال احمر مازندران صورت گرفته است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.114 seconds.