.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح آرامش بهاری از کارهای زیربنایی فرهنگی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: نشاطی که در طرح آرامش بهاری وجود دارد می تواند تحرک مثبت اجتماعی ایجاد کند و از کارهای زیربنایی فرهنگی است.

به گزارش شمال نیوز، مجید حسین زادگان صبح جمعه در بازدید از امامزاده عباس (ع) ساری با بیان اینکه نشاطی که در طرح آرامش بهاری وجود دارد می تواند تحرک مثبت اجتماعی ایجاد کند، اظهار کرد: این طرح از کارهای زیربنایی فرهنگی است که سازمان اوقاف در چند سال گذشته شروع کرده است.

وی حضور و استقبال گسترده مردم را در این لحظات در جوار امامزادگان و اماکن مذهبی وصف ناپذیر عنوان کرد و گفت: اینکه مردم در امامزادگان سال خود را نو می کنند کار زیبا و معنوی است و این پیام را به ما می رساند که مردم ارزش های دینی و ارزش های ایرانی را در کنار هم انجام می دهند و به هردو توجه دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:مراسم تحویل سال در ۲۲ بقعه متبرکه استان با برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه مراسم سال تحویل و آغاز سال نو در ۲۲ بقعه متبرکه مازندران اجرا شده است، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه استان با هدف خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در ۳۰۰ بقعه متبرکه مازندران با هدف خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با توجه به منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و نشر معارف اسلامی، باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام حیدری از اعزام ۱۸۵ مبلغ بومی و غیر بومی به سراسر مازندران خبر داد و گفت: مبلغین در دو دوره اعزام می‌شوند که اولین دوره از ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۶ فروردین ۹۷ و دومین گروه از ۷ تا ۱۵ فروردین به سراسر مازندران اعزام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در سال ۹۶ در ۲۴۰ بقعه مازندران گفت: ۱۶۰ هزار نفر در مراسم تحویل سال نو سال ۹۶مازندران حضور داشتند و در طرح آرامش بهاری تحول معنوی با پرداختن به سیره امام هادی علیه السلام هدف نهایی اجرای این طرح است.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با بیان اینکه مبلغان بکارگیری شده در خیمه معرفت طرح آرامش بهاری در ۴۵ ساعت آموزش در زمینه مشاوره دینی،اجتماعی دیده اند افزود:تا ۱۵ فروردین طرح آرامش بهاری ادامه دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.