.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکنون 455 تن سیب و پرتقال در مازندران توزیع شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع سیب و پرتقال از سوی 82 مرکز توزیع درحال انجام است که تا دوم فروردین 275 تن سیب درختی و 180 تن پرتقال بین شهروندان مازندرانی توزیع شد.

به گزارش شمال نیوز،دلاور حیدرپوردرباره تنظیم بازار کالاهای اساسی اظهار کرد: برای حفظ آرامش بازار، تعادل در عرضه و تقاضا و جلوگیری از نوسانات کاذب و بی‌رویه اقلام اساسی پرمصرف در ایام پایانی سال و نوروز 404 تن گوشت مرغ، 110 تن گوشت قرمز و 100 تن تخم مرغ در سطح استان توزیع شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ذخایر راهبردی مطمئنی از مواد پروتئینی در استان موجود است و توزیع این اقلام به‌صورت گسترده در بازار وجود دارد تا ثبات قیمت ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: توزیع سیب و پرتقال از سوی 82 مرکز توزیع درحال انجام است که تا دوم فروردین‌ماه 275 تن سیب درختی و 180 تن پرتقال بین شهروندان مازندرانی توزیع شد.

حیدرپور گفت: ضمن هماهنگی با انجمن کشتارگاه‌های استان و فعال کردن کشتارگاه کشیک برای افزایش عرضه گوشت مرغ (01) و توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار مصرف باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.716 seconds.