.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک کنید تا فرزندمان را پیدا کنیم ؛
استمداد خانواده دانشجوی غرق شده در رامیان گلستان از مسوولان کشور
شمال نیوز: جسددانشجوی اهل شاهرود که در روز جمعه ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ در حوضچه گل رامیان استان گلستان غرق شده بود هنوز پیدانشده است و خانواده او از مسوولان کشوری درخواست کمک دارند.
استمداد خانواده دانشجوی غرق شده در رامیان گلستان از مسوولان کشور

به گزارش شمال نیوز. جسد "هادی ملک" دانشجوی ساکن شاهرودکه در روز جمعه ۲۵اسفندماه سال ۹۶ در حوضچه گل رامیان استان گلستان غرق شده بود به دلیل عمق زیاد اب و کم توجهی مسوولان استانی هنوز پیدا نشده است.

حمیدرضا ملک پسرعموی دانشجوی غرق شده در گفت و کو با شمال نیوز،گفت:هادی برای تفریح به همراه دوستانش به حوضچه گل رامیان رفته بود و مشغول تاب خوردن با طناب نصب شده به درخت بالای دریاچه بود به درون دریاچه و غرق می شود.

وی ادامه داد: در همان روز نخست هلال احمر و اتش نشانی و نیروهای غواص از ارتش و فدراسیون غواصی امدند اما طی ۲روز تجسس نتوانستند جسد هادی را پیدا کنند.

ملک با بیان اینکه از مدیرکل بحران استان گلستان درخواست کمک کردیم،گفت:پس از درخواست ما امدند و تا عمق ۵ الی ۱۰متری اب را جستجو کردند اما برای رفع تکلیف بود.

وی بیان کرد:مدیرکل بحران استانداری می گوید پیدا کردن یک جسد در چنین ایامی اتفاق مهمی نیست که از تهران درخواست کمک کنیم و مدیرعامل جمعیت هلال احمر هم می گوید در اساس نامه ما اینگونه اتفاقات عنوان نشده و با هدف انسانی برای کمک امدیم .

ملک تصریح کرد:به دلیل عمق زیاد اب باید غواصان باتجربه برای پیدا کردن جسد بیایند اما نیروهای اداره کل بحران استانداری یا هلال احمر تنها تا عمق ۵الی ۱۰متری توان جستجو دارند و مشخص نیست که چرا از نیروهای خبره استفاده نمی کنند.

ملک افزود:خانواده هادی در طول این چندروز در استرس و ناراحتی بسیاری درگیر هستند و خودشان هم توان پیدا کردن فرزندشان را ندارند.

وی خواستار کمک مسوولان کشوری به ویژه رییس جمهور، سازمان جمعیت هلال احمر کشور و سایر نهادهای خدمات رسان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.