.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با آرامش پس از طوفان ؛
گزارشی از طوفان و تندباد شدید در مازندران
شمال نیوز : وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد.....
شمال نیوز : وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران  آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد.

بسیاری از خزانه‌های برنج که برای به بار آمدن نشا توسط کشاورزان مهیا شده بود، ویران شد.

سه مصدوم در ساری، اعلام مصدومیت دو نفر در بهشهر و یک نفر در بابل، تعداد مصدومان وزش باد شدید در مازندران را به 6 نفر رساند.

در ارتباط با وضعیت مصدومیت دو خانم بهشهری، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران اظهار کرد: این حادثه در روستای شهید آباد و برای دو خانم 28 و 32 ساله رخ داد.

ذکریا اشکپور اضافه کرد: این دو خانم به‌دلیل سقوط داربست دچار حادثه شدند که به‌وسلیه دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر اعزام شدند.

شکسته شدن شیشه چند خودرو، سقوط تابلوی تبلیغاتی در خیابان فردوسی ساری و میدان طالقانی قائم‌شهر از دیگر حوادث گزارش‌شده مربوط به طوفان بود.

همچنین پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز ۲۵۳۵ (BAE463 ) از فرودگاه  مشهد به ساری به‌دلیل وزش باد شدید (۳۰نات) در ساری به سمت فرودگاه مهرآباد تعییر مسیر داد.

وی ادامه داد: پرواز ایران ایر به شماره ۳۳۱۸ (ATR76) از فرودگاه مهرآباد به ساری هم به‌دلیل باد شدید (۳۰نات) به مبدأ بازگشت.

از سویی خبرنگاران شمال نیوز در شهرهای مختلف استان از نارضایتی مسافران نوروزی در عدم اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر در خصوص این طوفان گزارش داده اند .

شب گذشته گزارش کوتاهی از گفتگو با یکی از مسافران نوروزی که در آن از متولیان ستاد خدمات سفر استان انتقاد کرده بود در شمال نیوز منتشر شده بود .

همچنین راهنمایان مستقر در چادرها و کمپ های نوروزی نیز از وقوع این طوفان خبر نداشتند .

به نظر می رسد ستاد خدمات سفر باید در راستای خدمات همه جانبه به گردشگران نوروزی ورود کرده و تنها به جلسات مکرر اکتفا نکند .

بزودی گزارشی میدانی از حضور مسافران نوروزی در اقصی نقاط استان منتشر می شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خانم جعفری بابل 2 فروردين 1397
من خودم شاهد بودم که در میدان کشوری یک خانوده مسافر از ترس به خودشون می لرزیدند . این چه مسئولانی هستند که به فکر مردم نیستند . من و همسرم آنها را به منزل بردیم . بچه های کوچک این خانواده که از تهران آمده بودند مثل بید از ترس می لرزیدند . این خانوده می گفتند در طول مسیر نه پلیس و نه هلال احمر و نه هیچ کسی از طوفان خبر داده بود تا حداقل به جایی پناه ببریم . نا گاه آسمان به هم ریخت . این رسم مهمان نوازی نیست آقایان مسئول

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.038 seconds.