.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه‌های مقام معظم رهبری در استفاده از کالای ایرانی جدی گرفته شود
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی یعنی افزایش تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال در کشور است و باید توصیه‌های مقام معظم رهبری در پیام سال نو جدی گرفته شود.

به گزارش شمال نیوز،ولی‌الله نانواکناری درباره پیام سال مقام معظم رهبری که به نام حمایت از کالای ایرانی اعلام کردند اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی را اگر می‌خواهیم رونق بدهیم باید به تولیدات داخلی خود توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: اگر به اقتصاد داخلی توجه شود ایجاد اشتغال، گردش پولی بیشتر، رونق تولید داخلی، رشد و توسعه کارخانجات و صنایع داخلی افزایش پیدا خواهد کرد و مردم و مسؤولان باید دست به دست هم دهند تا از تولیدات داخلی بیشتری استفاده شود و بازار داخل رونق بیشتری داشته و درصد بالایی از تولید و اشتغال را در سطح کشور رونق داریم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید توصیه‌های مقام معظم رهبری را باید جدی و بی‌منت دنبال کنیم و توجه بیشتری داشته باشیم تا در این عرصه موفق باشیم تا به نان سفره کارگران رونق بیشتری ببخشیم.

این مسؤول اظهار کرد : نگاه ما این است که زمینه‌ای را در حوزه انتخابیه خود ایجاد کنیم تا در بحث شهرک صنعتی، کشاورزی و تفریحی رونق بیشتری داشته باشیم.

نانواکناری گفت: برندهای بسیار خوبی در حوزه انتخابیه وجود دارد و می‌توان در بخش‌های برنج در فریدونکنار، نیشکر و شکر سرخ و توت فرنگی در بهنمیر، شهرک صنعتی و صنعت توریست در بابلسر، مرکبات در بخش رودبست در عرصه کشوری عرضه داشته باشیم و رونق کشور را بیشتر کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.