.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار: مسافران از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی پرهیز کنند
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران در جمع خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران به مسافران توصیه کرد که با توجه به گرمی هوا در مناطق جنگی، آتش روشن نکنند.

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی با بیان اینکه از دیروز با استقرار جریانات جنوبی شاهد افزایش دما در ارتفاعات استان هستیم، گفت:پیشینه دما در ارتفاعات مربوط به پل سفید در روز ۲۷ اسفند با دمای ۲۸ درجه بود که نسبت به دیروز ۱۴درجه گرم‌تر بود.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه صبح امروز کمترین دما مربوط به بلده با ۴دهم درجه زیر صفر است، افزود: دمای ساری طی ۲۴ساعت گذشته در گرمترین حالت ۲۵درجه سانتیگراد و کمترین دما امروز به ۱۰درجه سانتیگراد رسیده است.
اسدی با بیان اینکه از امروز با استقرار جریانات جنوبی هوای استان گرم و آفتابی است ،اضافه کرد: در ارتفاعات وزش باد گرم پیش بینی می شود و از عصر فردا با استقرار جریانات شمالی انتظار وزش باد می رود که در برخی مناطق شدید خواهد بود.
وی بیان کرد: از فردا شب تا روز پنج شنبه هفته جاری انتظار بارش پراکنده وجود دارد که در روزهای جمعه و شنبه افزایش دما به صورت محسوس همراه است.
رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان مازندران به مسافران توصیه کرد تا از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی پرهیز کنند وکشاورزان هم تمهیدات لازم برای حفاظت از خزانه‌های برنج بیاندیشند.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به گرمی هوا دریا با موج کوتاه همراه است واز عصر فردا تا روز پنج‌شنبه با افزایش موج روبرو هست.


151.245.12.74 - نداکلایی - neda


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.