.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران مطرح کرد:
میزبانی ۷۲مرکز بوم‌گردی روستایی از مسافران نوروزی
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران در محل اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: ۷۲مرکز بوم گردی در سطح استان راه‌اندازی شده است که سبب رونق گردشگری در روستاهای استان است.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان با تاکید بر فعالیت مستمر و روزانه کمیته‌های مستقر در ستاد خدمات سفر نوروزی مازندران، گفت:مسؤولان کمیته‌ها حتما از ساعت ۸الی ۹صبح هر روز به گزارش‌گیری بپردازند.
وی با اشاره به اینکه ۷۲مرکز بوم گردی در سطح استان راه‌اندازی شده است که سبب رونق گردشگری در روستاهای استان است،افزود:براساس شعار سال جاری مبنی بر« اقتصادمقاومتی،تولید و اشتغال» راه‌اندازی مراکز بوم گردی سبب عملی کردن این شعار می شود.
نبیان با بیان اینکه اصحاب رسانه با معرفی مناطق بوم گردی استان سهم ارزشمندی در اطلاع رسانی به مسافران نوروزی دارند، گفت:در سال جاری تعداد تخت‌های استان ۷درصد افزایش یافت که نسبت به سال گذشته رشد داشت.
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران با اشاره به چهارخطه شدن محور سوادکوه، ساری -تهران،افزود:در سال جاری ۸کیلومتر از محور هراز هم افتتاح شد که مسافرت به شمال کشور را افزایش می دهد.
وی با بیان اینکه ۲۲نمایشگاه صنایع دستی در استان برپا شده که در کنار آن ۷نمایشگاه سیاه چادر از سوی اداره کل امور روستایی و عشایری استان راه اندازی شد، گفت:در این نمایشگاه‌های سیاه چادر محصولات روستایی برای معرفی به مسافران در معرض نمایش و فروش گذاشتند.
نبیان با اشاره به ۳۹بازارچه محلی در سطح استان،افزود:لازم است میزان خرید و فروش از این بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها مانند سال‌های گذشته مشخص شود؛در سال گذشته ۱۴نمایشگاه استان میزان ۸میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان فروش داشتند.
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی بیان کرد:با هدف استقبال از مسافران نوروزی در ۳فرودگاه استان هم نمایشگاه صنایع دستی راه اندازی شده و مراسم نوروزخوانی برگزار می شود.
وی بیان کرد:با هدف حفظ امنیت مسافران نوروزی در استان ،بیش از ۴۰۰نیروی پلیس راهور از سایر استان ها برای مدیریت ترافیک استان در مازندران حضور یافتند.
لازم به ذکر است،در ادامه محمد حبیب زاده، رییس هیات بازرسی از وزارت کشور هم نتیجه بازدید از برخی از مناطق سطح استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود:قرار است امروز از بیمارستان ها و مراکز فروش استان بازدید داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.713 seconds.