.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ۸۱ ایستگاه پلیس در سواحل و تفرجگاههای مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از استقرار ۸۱ ایستگاه پلیس در نقاط تفرجگاهی و سواحل استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی دوشنبه شب در نشست قرارگاه نوروزی پلیس، شرایط اقلیمی مازندران را دلیل استقبال مسافران خواند و به شرایط محورهای مواصلاتی مازندران اشاره کرد و افزود: در طول ایام تعطیلات نوروزی به دلیل حجم سفرهای انجام‌شده محدودیت‌هایی در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد که در این زمینه مسافران باید با مدیریت سفر در خصوص مسیرهای پیش رو دقت بیشتری داشته باشند.

وی توجه به توصیه‌های پلیس در ایام نوروز را خواستار شد و تصریح کرد: مسافران با توجه به هشدارهای انتظامی و پلیس‌راه با رعایت مقررات و نکات ایمنی سفر خوشی را برای خود و خانواده رقم زنند.

فرمانده انتظامی مازندران به کاهش ۳۶ درصدی فوت ناشی از تصادفات اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه سفرها در سالهای آتی افزایش چشم‌گیری داشته است اما به دلیل رعایت قوانین و مقررات ترافیکی با کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مواجه بودیم.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه همه‌ساله با نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروزی محدودیت‌های ترافیکی بر اساس حجم ترافیک و شرایط جوی برقرار می‌شود یادآور شد: محدودیت تردد خودروهای سنگین در محور هراز در ایام تعطیلات نوروزی اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران ارائه خدمات مناسب در قالب ستاد خدمات سفر در بخش امنیت را از فعالیت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروزی خواند و افزود: ۸۱ ایستگاه پلیس در نقاط تفرجگاهی و سواحل آماده ارائه خدمات امنیتی، انتظامی و مشاوره‌ای هستند.

وی از آماده‌باش هزارو ۳۳۹ واحد گشت پلیس در ایام تعطیلات نوروزی خبردادو تأکید کرد: از این میزان ۴۰ درصد گشت‌ها در حوزه پلیس‌راه و راهنمایی صورت می‌گیرد که ۵۵۲ واحد گشتی در محورها و شهرهای مختلف استان به‌صورت آماده‌باش مشغول خدمت هستند.

سردار میرفیضی با ابراز خرسندی از در پیش رو داشتن تعطیلات خوب برای مسافرانی که مازندران را به‌عنوان مقصد سفرهای نوروزی انتخاب می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با انجام وظایف خود در حفظ امنیت با در نظر گرفتن آموزش‌های همگانی، برپایی ایستگاه‌های پلیس و مراکز خدمات مشاوره‌ای در نقاط پرتردد استان سعی می‌کند اوقات خوشی را همراه با امنیت برای مسافران فراهم سازد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.05 seconds.