.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹۲۵ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات مازندران تشکیل شده است
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی مازندران از کشف ۹۲۵ پرونده در قالب طرح نوروزی تعزیرات در سطح استان خبر داد و گفت: این پرونده ها در بخش های کالا، خدمات و بهداشت تشکیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، تقی طهماسبی صبح سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای استان با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال با توجه به افزایش تقاضا برای خرید، طرح نظارتی تعزیرات اجرا می شود گفت: مرحله اول طرح از ۱۵ تا ۲۹ اسفند و مرحله دوم از اول تا ۱۵ فروردین ۹۷ اجرا می شود.

وی تصریح کرد: با استمرار کشیک ثابت و سیار به شکایت مردم و مسافران رسیدگی می شود و از هم استانی ها تقاضا داریم تا تخلفات را به سامانه صنعت و معدن و تعزیرات گزارش دهند.

معاون تعزیرات حکومتی مازندران یادآور شد: با توجه به مصوبه کارگروه هیچ گونه افزایش نرخ حمل و نقل نداریم و قیمت رستوران ها و اصناف شهری نیز ثابت است.

طهماسبی به پرونده های شکل گرفته در ایام طرح نوروزی اشاره و اضافه کرد: تاکنون ۹۲۵ پرونده در سه بخش کالا، خدمات و بهداشت وارد تعزیرات شده که ۸۲۰ فقره رسیدگی و چهار میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال ارزش این پرونده ها بوده است.

وی یادآور شد: همچنین ۲۱۰ واحد بازرسی شده که ۳۵ واحد بدون تخلف بوده است و ۳۸ واحد تذکر گرفتند و بیشترین عنوان تخلف عدم درج قیمت بوده است و گرانفروشی بوده است.

حجه فروش نماینده صنعت و معدن و تجارت مازندران نیز با بیان اینکه سازمان صنعت و معدن برای کنترل و نظارت بر بازار طرح نظارتی نوروز را شروع کرده است و تا آخر فروردین این طرح ادامه دارد گفت: ۱۰۰ بازرس در این طرح فعال هستند و تاکنون ۲۴ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته و هزار و ۳۱۸ مورد تخلف شناسایی شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.829 seconds.