.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
شهردار ساری با تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: آیین نوروز با جان ایرانی مسلمان عجین شده است.

به گزارش شمال نیوز، در پیام تبریک مهدی عبوری شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز آمده است، بهار دوباره از راه می رسد؛ تو گویی خداوند هر بار به عمل به ما می آموزد که رستاخیز بزرگ چگونه است. آیین نوروز به جان ایرانی مسلمان با ذکر حوّل حالنا عجین شده است. ایران اسلامی به شکرانه آمدن عید جامه نو بر تن می نماید و اندیشه ای تازه چون عطر گل‌های بهاری بر ذهن می نشاند. در تمام طول سال های خدمتم بر مسند مدیریت شهری، همواره مساعی بر آن داشته ام که شهرم، ساری، جامه نو بر تن کند و اندیشه شهرم بر مدار توسعه و آرامش شهروندان برقرار باشد. زندگی با تمام غم ها و شادی هایش همچنان ادامه دارد و خوشا انسانی که از خود نام نیک برجای می گذارد.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز به همه شهروندان ساروی و همکارانم در مجموعه مدیریت شهری و نیز اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری، امیدوارم که سال پیش‌ِرو برای سرزمینم ایران اسلامی و برای همه ایرانیان سالی پرخیر و برکت باشد.

همچنین، امیدوارم که همکاران خوبم در شهرداری مرکز استان، همچنان عزم جدی خود بر خدمت‌رسانی به شهروندان را بهتر و بیشتر از پیش ادامه دهند و برای این عزیزان و خانواده های محترمشان آرزوی بهروزی و پیروزی دارم.

در پایان؛ ساروی‌های مهربان! مردم دیار خوب‌ها و خوبی‌ها! آرزو دارم سال ۱۳۹۷ برای یکایک شما شهروندان سالی خوب، پرنشاط و سرشار از مهر و رحمت الهی باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.