.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ظرفیت اقامتگاههای مازندران ۷ درصد رشد یافت
معاون امور عمرانی استانداری مازندران، ارتقای سطح خدمات دهی به گردشگران را خواستار شد و از افزایش هفت درصدی ظرفیت اقامتگاههای استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان صبح یکشنبه در جلسه راه اندازی ستاد تسهیلات سفر استان با بیان اینکه ۲۲ فرماندار شهرستانهای مازندران به عنوان روسای ستاد خدمات سفر شهرستانی مشغول به فعالیت هستند، افزود: مدیریت یکپارچه و برنامه ریزی به همراه ساماندهی و نظارت بر بخش های مختلف مرتبط با سفرهای نوروزی از جمله وظایف ستاد خدمات سفر خواهد بود.

وی فراهم کردن امکان بهره مندی مناسب مسافران از ظرفیت های گردشگری استان را خواستار شد و گفت: مازندران ظرفیت ۸۴۴ هزارو ۳۷۸ نفر شب اقامت را در مراکز اقامتگاهی خود دارد که این میزان نسبت به گذشته هفت درصد رشد داشته است.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه توجه بیشتری به حوزه گردشگری و میراث فرهنگی صورت گرفته است اظهار داشت: در مازندران نیز باید با ارتقاء سطح خدمات دهی به گردشگران و ساماندهی مراکز اقامتگاهی بتوان سطح رضایتمندی مسافران را افزایش داد و از این میزان گردشگر برای رونق اقتصادی استان بهره برد.

نبیان به کاشت دو میلیون و ۲۰۰هزار اصله نهال در ایام منتهی به تعطیات نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: پاکسازی محورهای مواصلاتی، زیباسازی شهرها توسط شهرداران، فراهم کردن شرایط پذیرایی از مهمانان در روستاها از سوی دهیاران از جمله خدمات مثبت برای زیبا سازی و پذیرایی برای مهمانان نوروزی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.