.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار: چندصدایی مانع توسعه بهشهر است
فرماندار بهشهر با بیان اینکه چند صدایی مانع توسعه شهرستان است، گفت: شاهد حرکت کندی در بخش اجرایی شهرستان هستیم.

به گزارش مهر، هادی خنجری شامگاه شنبه، در جلسه شورای اداری بهشهر افزود: دولت در شهرستان باید کارآمد باشد و وظیفه شناس بوده و فراتر از وظیفه خود به مردم خدمت کند و دولت  و مسوولان اعتدالی،  باید کارکرد اعتدالی داشته و کارآمد باشند و از حواشی دوری کنند.

خنجری گفت: آنچه ما باید به آن عمل کنیم؛ دوری از حاشیه است و باید صرفاً برای مسوولیت هایی که داریم؛ تلاش کنیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای خدمت استفاده شود؛ خاطر نشان کرد: باید خدمت کنیم نه تقابل و لذا باید با قرار گرفتن در متن، از حاشیه دوری و به مسئولیت عمل کنیم و میدان دادن به شایستگان از مسائل مهمی است که بابد در جامعه باشد و با ارزیابی از عملکرد مدیران، پایش و رصد کرده و شایسته سالاری معنا پیدا کند و منشا اثر باشیم.

وی بیان داشت: اقتدار مدیریتی، لازمه خدمت به مردم است و این اقتدار با خدمت به مردم محقق می شود و نباید مردم احساس کنند که در جامعه تبعیض و نابرابری و باندبازی است و اجرای عدالت موجب خرسندی مردم خواهد شد و مفسده در حوزه اداری، کم کاری، بروکراسی مذموم و سلامت اداری مورد توجه است.

خنجری ادامه داد: چندصدایی مانع توسعه شهرستان و موجب ناامیدی مردم است و همه کسانی که دل در گرو مردم دارند باید برای رفع مشکلات مردم و بیکاری بعنوان چالش مهم، تلاش کنند.

وی افزود: شاهد حرکت کندی در بخش اجرای شهرستان هستیم و می توانیم بهتر باشیم و نیازمند توان افزایی و تجمیع توان ها داریم و باید به خوبی حرف زدن و شعار دادن، عمل کنیم.

فرماندار بهشهر بیان داشت: سرمایه های عظیم اجتماعی شهرستان در توسعه نقش آفرینی دارد و باید گلایه های مردم را جدی بگیریم و غفلت نکنیم.

خنجری با تاکید بر حضور و در دسترس بودن مدیران در ایام عید گفت: برای ترک شهرستان مدیران حتما از فرماندار اجازه بگیرند و بدون اطلاع از شهر خارج نشوند و در خط مقدم باقی بمانند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.