.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۰ میلیون نفر در ایام نوروز وارد جاده ها می شوند
وزیر راه و شهرسازی از فعالیت ۷۰۰ دوربین کنترل سرعت در راه ها خبر داد و گفت: طی ایام نوروز ۲۰ میلیون نفر وارد جاده ها می شوند.

به گزارش شمال نیوز، عباس آخوندی در حاشیه مراسم افتتاح جاده محدوده شیرگاه و سرخ‌کلا در نارنج بن، با ابراز خرسندی از اینکه در آستانه نورزو ۹۷، برای اینکه بتوانیم مسیرهای منتهی به مازندران را برای سفرهای نوروزی، آماده کنیم دو اتفاق بسیار خوب را در جاده هراز و فیروزکوه شاهد بوده‌ایم، افزود: در جاده قائم‌شهر، یک گلوگاه بسیار سختی در منطقه نارنج‌بن و سرخ‌کلا وجود داشت که امروز افتتاح شده است.

وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه در این مسیر، یک محدوده ۴ کیلومتر مسیر داشته‌ایم که به دلیل عدم تملک به یک گره‌گاه تبدیل شده بوده، ادامه داد: خوشبختانه تمام تملک‌های صورت گرفت و این ۴ کیلومتر امروز باز شده و انشاالله مسیر فیروزکوه به قائم‌شهر دیگر بدون مانع انجام شود.

وی با اشاره به اصلاح مسیر در پل سفید، افزود: کارهای آن نیز انجام و از آغاز سال آینده عملیات اجرایی شروع خواهد شد تا مردم پل‌سفید بتوانند از این ترافیک عبوری از جهت اقتصادی بهره ببرند و  آسایش بیشتری داشته باشند.

آخوندی با بیان اینکه هنوز حواشی‌ای در مسیر مانده است، افزود: به سمت شیرگاه یک پل باید اصلاح شود اما اصل جاده اصلی برای نوروز ۹۷ بدون مانع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در مسیر هراز، از امام‌زاده هاشم تا آمل، هشت کیلومتر افتتاح شد، افزود: از مسیر ۱۰۱ کیلومتری تا کنون ۶۴ کیلومتر از آن افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وزیر راه خاطرنشان کرد: شاید میزان این کیلومترها کم باشد اما چون نیاز به احداث پل، تونل یا دیوارسازی دارد هر یک کیلومتر آن معادل چندین کیلومتر راه‌سازی در بقیه مناطق ایران است.

وی همچنین از افتتاح ۷ کیلومتر از ایمن سازی مسیر در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با این میزان می‌توان گفت که ۷۰درصد جاده هراز دوبانده می شود.

آخوندی از اتفاقات خوب امروز در جاده هراز به شروع عملیات یک پل روگذر و سه دستگاه پل اشاره کرد و ادامه داد: یکی از آنها بسیار بزرگ به طول ۳۵۰ متر و ارتفاع صدمتر از دره است که امیدواریم ظرف دو سال اینده آماده شود و دو پل دیپر به هر کدام به طول ۱۵۰متر هستند.

وی با ابراز امیدواری از اتمام تعریض جاده هراز و مسیر فیروزکوه، از جمله پروژه‌های مهم جاده هراز را آزاد راه برشمرد و افزود: از محل پردیس تا امام‌زاده هاشم به طول ۲۴ کیلومتر و سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۰۰میلیاردی، کارهای فراخوان آن انجام شده و در ابتدای سال مصاحبه خواهیم داشت.

آخوندی با بیان اینکه برای ایام نوروز اقدامات خوبی صورت گرفته و با هماهنگی‌ با ارگان‌های مرتبط، همه آماده هستند، تأکید کرد: مردم برای خروج از خانه از سامانه ۱۴۱ اطلاعات لازم مربوط به راه را کسب کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ دوربین سرعت در جاده‌ها در حال کار است، افزود: برای امنیت مردم، کوچک‌ترین تسامح را نسبت به سرعت غیرمطمئن نخواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در ایام عید بیش از ۲۰ میلیون نفر وارد جاده می‌شوند که اکثر جاده‌ها برایشان ناشناخته است بر رعایت سرعت تأکید کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.