.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون هواشناسی مازندران خبر داد
نفوذ آخرین سامانه بارشی زمستانی در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش‌های زمستانی از جمعه شب در آسمان مازندران آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امروز هرچند در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران افزایش دمای چندانی اتفاق نیفتاد ولی در ارتفاعات استان شاهد افزایش دمای هوا بودیم، به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به پل‌سفید 23، کیاسر 22 و آلاشت و کجور 20 درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی بیان کرد: از جمعه شب با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد ابرناکی آسمان و وزش باد هستیم که بیشترین وزش باد از کجور با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران به آغاز بارش‌های پراکنده در آسمان استان اشاره کرد و افزود: این بارش‌ها امروز شنبه در آسمان مازندران تداوم دارد و همچنین دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

این مسؤول اضافه کرد: ارتفاعات و مناطق کوهستانی مازندران در این مدت ابری و مه‌آلود همراه با بارش‌های پراکنده برف و باران است.

اسدی با بیان اینکه روز یک‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (روزهای پایانی سال 96) آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی روزهای ابتدایی سال 97 جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران روز شنبه به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.702 seconds.