.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار هواشناسی مازندران به فعالان دریای خزر
هواشناسی مازندران به همه فعالان دریای خزر هشدار داد امروز و فردا از فعالیت‌ها در دریا خودداری کنند.

به گزارش شمال نیوز،اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:بر اساس تجریه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و خروجی مدل‌های جوی و اقیانوسی از امشب تا صبح یکشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد ابرناکی آسمان همراه با بارندگی، کاهش دما و وزش باد در مازندران خواهیم بود.

وی افزود: پیامد‌های این سامانه مواج و توفانی شدن دریا خواهد بود و همه فعالاندریای خزر اعم از صیادان کیلکا، ماهیان خاویاری، تعاونی پره، شناور‌های گردشگری و دریابانی و شرکت‌های کشتیرانی و نفتی در این مدت از فعالیت‌های در دریا خودداری کنند.

اسدی با بیان اینکه بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود، گفت: سامانه بارشی از صبح یکشنبه بتدریج از استان خارج می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: سرعت وزش باد در ساحل تا ۷۲ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج در مناطق نزدیک به سواحل تا ۳ متر و در فراساحل ۴ متر خواهد بود.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز گفت: در این مدت اختلال در تردد جاده ‏های کوهستانی بدلیل بارش برف دور از انتظار نیست.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی در استان از آمد وشد در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز کوه پیمایی، طبیعت گردی و برپایی چادر در فضا‌های باز پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: رانندگان هنگام عبور از مناطق برف گیر و کوهستانی تجهیزات زمستانی همچون ضد یخ و زنجیر چرخ همراه داشته باشند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.