.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق اصناف آمل مطرح کرد؛
کاهش مالیات بر ارزش افزوده برای برخی واحدهای صنفی
رئیس اتاق اصناف آمل با اشاره به حل برخی مشکلات اصناف در حوزه دارایی، گفت: مالیات بر ارزش افزوده برخی واحدهای صنفی همانند طلافروشان، آهن فروشان و املاک از 100 درصد به 0/6 درصد کاهش یافت.
کاهش مالیات بر ارزش افزوده برای برخی واحدهای صنفی

به گزارش شمال نیوز به نقل از سفیر هراز، غلامرضا حمیدی در همایش سالانه اصناف که جهت تقدیر و تشکر از روسای اتحادیه‌های صنفی در تالار برلیان آمل برگزار شد، با بیان اینکه بازار به منزله‌ خون در جان و بدن انسان است، اظهار کرد: بازاریان با سرمایه شخصی به مردم خدمات ارائه می‌دهند که با این اقدام به حل مشکلات پیش روی دولت هم کمک می‌کنند و این نشان از برکات حضور بازاریان است.

وی با اشاره به اینکه نقش بازار در تامین امنیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی غیرقابل انکار است، بیان کرد: بازار ظرفیت بالای نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف را دارد و هرکجا که چراغ مغازه و دکانی روشن است آنجا امنیت برقرار است.

رئیس اتاق اصناف آمل با تاکید بر اینکه در سال 96، 12 اجلاس ماهیانه با روسای اصناف برگزار شد، افزود: در سال 96 شاهد برگزاری 13 جلسه کمیسیون نظارت بودیم.

این مسئول با اشاره به حل برخی مشکلات اصناف در حوزه دارایی، تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده برای برخی واحدهای صنفی همانند طلافروشان، آهن فروشان و املاک طی مکاتبات با مسولان استانی و کشور از 100 درصد به 0/6 درصد کاهش یافت.

حمیدی با بیان اینکه در نشست با یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مشکلات اصناف در آمل طرح شد، خاطرنشان کرد: این نماینده نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون اقتصادی مجلس نوشتند که اگر به حال اصناف در آمل رسیدگی نشود سقوط می‌کند و این بدین معنی است که صدای اصناف آمل به گوش مجلس و وزیر رسید و شنیده شد.

وی ادامه داد: خواندن شعر پرگلایه نسبت به وظایفی که شهرداری درباره دست‌فروشان باید انجام می‌داد و نداد در جلسه شورای اداری با حضور استاندار در آمل و همچنین دیگر مکاتبات در این مورد در نهایت موجب تشکیل کارگروه ماده 85 شد که باید این اتفاق را به فال نیک گرفت، امیدواریم فواید آن در سال آینده متوجه حال بازار در آمل شود.

رئیس اتاق اصناف آمل ضمن تشکر از پیگیری‌های اصحاب رسانه درباره حل مشکلات اصناف در آمل، اظهار کرد: خبرنگار سفیرهراز در چند سال اخیر بابت حل مشکل دست‌فروشان و همچنین بازاریان پیگیری‌های مناسبی انجام داد که در نهایت موجب حل برخی از آنها شد که جا دارد از وی قدردانی شود.

این مسئول با اشاره به برنامه پنجم و ششم توسعه و دورنمای قانون کار، ادامه داد: اتاق اصناف و قوه قضائیه تفاهم‌نامه‌ای در راستای بحث داوری امضا می‌کند تا شاهد افتتاح مکان‌های داوری در اتاق اصناف باشیم و علاوه بر پویایی بیشتر اتاق اصناف، پرونده‌ها به سمت تعزیرات و اینگونه حل می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه برج اصناف به‌زودی در آمل ساخته می‌شود، یادآور شد: پس از طی مراحل اداری، کلنگ این برج در اردیبهشت به زمین می‌خورد که اتحادیه‌های اصناف در جهت ساخت برج اصناف متمم بودجه خود را بر این اساس تغییر دادند.

وی به کمک خیران اتاق اصناف در سال 96 اشاره کرد و گفت: 31 کامیون مصالح به همراه 343 فر گاز با کمک مجمع امور خیران اصناف آمل به کرمانشاه ارسال شد.

رئیس اتاق اصناف آمل با بیان اینکه 65 بسته برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به مناسبت عید تهیه شد و اظهار کرد: کار‌های فرهنگی امری تاثیرگذار که مهم‌ترین آن اردوی راهیان نور امری عمیق فرهنگی است.

این مسئول با اشاره به پیگیری‌های بازرسین اتاق اصناف و ثبت یک هزار و 300 نفر در سامانه رصد اشتغال و افزایش 150 درصدی به نسبت دیگر شهرها، تاکید کرد: ثبت بیش از 13 هزار واحد صنفی در سامانه جامع ملی انبارها در طی یک ماه نشان از عزم راسخ بازرسان اتاق اصناف و پویایی این بخش دارد.

حمیدی در پایان به اتوماسیون شدن 100 درصدی اتحادیه‌های صنفی در آمل اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول در بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف استان با 18 هزار بازدید، 200 اخطاریه، بررسی 630 شکایت و تشکیل 330 پرونده تعزیزاتی از اقدامات بزرگ بازرسان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.698 seconds.