.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقتصاد مقاومتی فرایندی برای توسعه و اشتغال
اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک فرآیند برای توسعه و اشتغال زایی است.

به گزارش شمال نیوز، جعفر قمی اویلی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر گفت: دشمنان نظام در سال ۹۶ تهدیدات زیادی را برای نظام ترسیم کرده بودند که با حضور میلیونی مردم در انتخابات و دیگر صحنه‌ها پایبندی خود را به این نظام اعلام کردند.

وی با بیان اینکه شفافیت نداشتن باعث می‌شود برخی خودشان را نماد عدالت و سادگی نشان دهند و پس از مدتی رگ و ریشه‌های فساد در آنان نمایان شود، افزود: دولت تدبیر و امید خودش را در معرض سخت‌ترین نقد‌ها قرار داد، ولی تا آخر پای شفافیتش ایستاد.

قمی با بیان اینکه برجام پیروزی عرصه دیپلماسی گفتگو و سیاسی بود، گفت: ایران تنها کشوری است که بدون جنگ از بند ۷ شورای امنیت سازمان ملل خارج شد و با گفتمان انقلاب با استکبار مبارزه و آمریکا را منزوی کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران افزود: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک فرآیند برای توسعه و اشتغال زایی است.

وی با بیان اینکه برخی نشاط اجتماعی را با ولنگاری اشتباه می‌گردند، گفت: رامسر یک شهر استثنایی در خاورمیانه است و باید از این ظرفیت برای نشاط کشور استفاده کنیم./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.