.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران قطعی شد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه اجازه دخالت برخی افراد سود جو برای عزل و نصب مدیران کل آموزش و پرورش مازندران را نمی‌دهیم، عنوان کرد: چند گزینه نیز برای این پست مطرح هستند که صلاحیت آنها در حال بررسی است.

به گزارش شمال نیوز، در آستانه سال نو زمزمه‌های از تغییر چندین مدیرکل در استان مازندران شنیده‌ می‌شود که در این میان آنچه از سخنان رئیس مجمع نمایندگان استان استنباط می‌شود؛ قطعی شدن تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران است و رایزنی نیز برای این تغییر در استان قوت گرفته است.


بحث تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به حدی جدی شد که رئیس مجمع نمایندگان مازندران نسبت به دخالت برخی افراد سودجود برای عزل و نصب مدیرکل آموزش و پرورش مازندران واکنش نشان داد.


عبدالله رضیان در صفحه مجازی منتسب به خودش اظهار کرد: مجمع نمایندگان مازندران تمامی تحرکات افرادی که در سر سودای مصادره کردن آموزش و پرورش مازندران را دارند، زیر نظر دارد و به هم استانی‌های گرامی به ویژه فرهنگیان محترم قول می‌دهیم تا مدیری لایق برای این سمت حساس انتخاب شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه فردی را که برخی چهره‌های غیرمسؤول برای مدیریت کل آموزش و پرورش مازندران به دنبال آن بودند از شرایط مدیریتی در این سطح برخوردار نیست، افزود: چند گزینه نیز برای این پست مطرح هستند که صلاحیت آنها در حال بررسی است.


نماینده مردم حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ تلاش افراد فرصت‌طلب و مداخله‌گر در امور آموزش و پرورش مازندران را بیهوده دانست و یادآور شد: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی تمامی تحرکات فعالانی که در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند را زیر نظر دارند و حرکات‌شان تاثیری بر تغییر مدیریت ادارات استان ندارد.


در حال حاضر علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران است و وی از ابتدای دولت تدبیر و امید عهده‌دار این سمت است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.