.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۸ هزار عدد مواد محترقه در نکا کشف شد
جانشین انتظامی شهرستان نکا از کشف و ضبط ۱۸ هزار و ۲۳۷ عدد انواع مواد محترقه و آتش زا از چهار عامل تهیه و توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرگرد رمضان پاکزاد چهارشنبه شب در حاشیه آخرین جلسه شورای اداری شهرستان نکا با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی شهرستان طی ۱۱ ماه گذشته اظهار کرد: در بحث پیشگیری از وقوع جرایم بیش از ۹۰ کیلو گرم انواع مخدر و ۴۰ درصد از سرقت های سال ۹۵ طی این ۱۱ ماه توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

وی افزود: طبق آمارهای سال ۹۵ بیش از ۴۰ درصد افزایش کشف امور سرقتی را در شهرستان نکا شاهد بودیم که این امر نشان از تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه نیروی انتظامی در سطح شهرستان می دهد.

جانشین انتظامی شهرستان نکا استارت پاکسازی منطقه آلوده عباس آباد( شهرک مهرگان) در سال ۹۲ و حضور یگان های ویژه برای حفظ امنیت مردم این شهر را از جمله عملکرد مثمر الثمر نیروی انتظامی برشمرد که به خوبی به عنوان پایلوت برای شهرهای کشور مورد توجه قرار گرفت.

به گفته پاکزاد به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از چهارشنبه سوری طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان به صورت ضربتی صورت گرفت که در این عملیات امنیت عمومی ۱۸ هزار و ۲۳۷ عدد انواع مواد محترقه و آتش زا از ۴ تن از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بازرسی های ضربتی اقدام به پلمپ سه واحد صنفی و توقیف دو خودرو حامل مواد محترقه در شهرستان نکا کردند همچنین متهمان به منظور سلب آسایش و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهر به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول نظامی همچنین با اشاره به تعطیلات ایام نوروز خاطرنشان کرد: نهادهای خدمات رسان از جمله بانک ها که برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در محل خدمت خود حاضر می شوند برای پیشگیری از وقوع جرائم هماهنگی های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.