.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی دادستان مرکز استان ؛
چند دستور جدید قضایی در مازندران صادر شد
شمال نیوز : وی در خصوص حفر چاههای غیر مجاز در مازندران افزود: در درخواست مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در مورد حفر چاه های غیر مجاز وهمچنین توقیف ادوات حفاری اقدامات مناسب صورت پذیرفته است.....
چند دستور جدید قضایی در مازندران صادر شد

شمال نیوز : دستور قضایی در خصوص اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از سرمایه گذاری در مازندران ابلاغ شد.

به گزارش شمال نیوز ، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: با توجه به دستور ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران مراتب جهت اجرای دستورالعمل طی شرحی به معاونین، بازرسان و دادیاران اعلام شد تا در اجرای احکام و رسیدگی پرونده ها طبق مفاد دستورالعمل در جهت حمایت از تولید اقدام کنند.

وی در خصوص حفر چاههای غیر مجاز در مازندران افزود: در درخواست مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در مورد حفر چاه های غیر مجاز وهمچنین توقیف ادوات حفاری اقدامات مناسب صورت پذیرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: در این مورد نامه ای به دادستان های سراسر استان و همچنین شعب دادسرا ارسال شده تا با متخلفان و کسانی که بدون مجوز اقدام به حفر چاه غیر مجازمی کنند، برخورد قانونی شود.

حسینی عالمی افزود: با هماهنگی های صورت پذیرفته قاضی ناظر زندان به همراه مسئول امور زندانیان دوشنبه هرهفته در زندان ساری حضور داشته و دستورات لازم را در خصوص درخواست های زندانیان صادر می کند.

وی گفت: طبق برنامه تعیین شده بازدید از زندان به همراه معاونان، بازپرسان و دادیاران به صورت گروهی هرماه و به صورت چهره به چره با زندانیان انجام می شود و دستورات لازم دراین خصوص صادر می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.