.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار ؛
فرماندار سابق بهشهر، مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان شد
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی استاندار گلستان سرپرست مدیریت بحران استان منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، با حکم استاندار گلستان، «سید خالق سجادی» به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان گلستان منصوب شد.

در این حکم آمده است: جناب آقای سید خالق سجادی، با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم هماهنگی امور عمرانی به عنوان «سرپرست اداره کل مدیریت بحران» منصوب می‌شوید.

این حکم تاکید می‌کند: امید است در سایه الطاف الهی و با بهره‌گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با رعایت ضوابط و مقررات قانونی و بهره‌گیری از تجربیات ارزنده و بکارگیری ظرفیت‌های موجود در راستای پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان، در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، وی پیش از این فرماندار بهشهر بوده و در سوابق مدیریتی، معاون دفتر اقتصادی استانداری گلستان را در کارنامه خود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

وفایی نژاد 24 اسفند 1396
باارزوی موفقیت برای این دوست گرامی وخدمتگزار صادق
داداشی 24 اسفند 1396
برادر گرامی جناب مهندس سجادی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان که بیانگر تعهد کارآمدی لیاقت و شایستگی های برجسته آن برادر گرامی در خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم با احترام داداشی هواشناسی گلستان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.284 seconds.