.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه آخرسال در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توجه به رویکرد کوچه‌محوری و محله‌محوری مراسم چهارشنبه آخرسال، مدیریت خانواده‌ها و مراقبت از فرزندان، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بوده‌ایم.

به گزارش شمال نیوز،سردار سیدمحمود میرفیضی امروز گفت: در مراسم چهارشنبه آخر سال امسال با اتخاذ تمهیدات ویژه انتظامی، ترافیکی و امنیتی شب آرام و بدون حادثه‌ای داشته‌ایم و از مردم فهیم و شهروندان قانونمند استان که پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی از همنوایی و همکاری تنگاتنگ صداوسیمای مرکز مازندران با پلیس در آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به شهروندان با تهیه وتولید ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به همکاری رسانه‌ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در تهیه و تولید هشدارهای انتظامی و اجتماعی و انتشار گسترده آن در سطح استان برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخر سال، نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست.

این مسؤول با اشاره به رویکرد جامعه محوری و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی نظم و امنیت و سازمان‌های خدماتی و امدادی، ادامه داد: با توجه به رویکرد کوچه محوری و محله محوری مراسم چهارشنبه آخر سال، مدیریت خانواده‌ها و مراقبت از فرزندان، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بوده‌ایم.

میرفیضی در پایان با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حلول سال نو، این ایام را به همه شهروندان و هم استانی‌های مازندرانی تبریک گفت و از آنان خواست: پلیس با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت به استقبال بهار می‌رود و از مردم استان و شهروندان گرامی انتظار دارد، با رعایت قانون و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.