.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با قدرشناسی از سال ها خدمت رسانی صادقانه ؛
اعتراض ایثارگران استان به زمزمه خداحافظی مدیرکل بنیاد شهید مازندران
شمال نیوز : عباسعلی رضایی برادر سه شهید و از مدیران ایثارگری است که به خوبی و از نزدیک با آلام و دغدغه های جامعه ایثارگری آشنا است و در طول سال ها مسئولیت خطیر مدیریت امور ایثارگران استان ، منشا خدمات گسترده و بی شماری بوده است .....
اعتراض ایثارگران استان به زمزمه خداحافظی مدیرکل بنیاد شهید مازندران

شمال نیوز : در حالی این روزها زمزمه خداحافظی عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بگوش می رسد که اقشار مختلف جامعه ایثارگران استان خواستار تداوم خدمت رسانی صادقانه این مدیر خدوم و ایثارگر هستند .

به گزارش شمال نیوز ، خانواده های شهدا و جانبازان به عنوان استوانه های جامعه ایثارگری به زمزمه های بازنشستگی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان واکنش نشان داده و خواهان تداوم حضور عباسعلی رضایی در این مسئولیت هستند .

عباسعلی رضایی برادر سه شهید و از مدیران ایثارگری است که به خوبی و از نزدیک با آلام و دغدغه های جامعه ایثارگری آشنا است و در طول سال ها مسئولیت خطیر مدیریت امور ایثارگران استان ، منشا خدمات گسترده و بی شماری بوده است .

حضور مستمر در کنار خانواده های شهدا و جانبازان ، پیگیری مستمرمشکلات جامعه ایثارگری مازندران ، توجه به ایثارگران همه مناطق استان از شرق تا غرب ، آشنایی با مسائل پیش رو و اشراف به خدمات رسانی صحیح به جامعه ایثارگری از دلایل موفقیت این مدیر توانمند در بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به شمار می رود .

گفته می شود عباسعلی رضایی در آستانه بازنشستگی قرار دارد و خود نسبت به آن تمایل نشان داده است اما جامعه بزرگ ایثارگری استان به این موضوع اعتراض دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 اسفند 1396
ضمن تشکر از خدمات این برادر عزیز از بخش دودانگه وخاک پاکش که همچون مدیری پرورش داد که همه از او راضی بودند .خودتان فرمایش دارید درآستانه بازنشستگی هستند برود خدا نگهدارش یک فرد خدوم وتازه نفس دیگر بیاید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 اسفند 1396
عجب ادعایی ؟! آقای رضایی عزیز فرزند سوادکوه است نه دودانگه . سوادکوه ریشه دارد . دودانگه صحبتش نیست .
رزمنده هشت سال دفاع مقدس 23 اسفند 1396
سلام علیکم. ولله اینجانب هم یکی از ایثارگران هستم هیچ گونه اعتراضی ندارم. مگه ارثیه هست دایمی باشه دست کسی باید باشه؟ ایثاگران عزیز خود را زمین سیاست وارد نکنین در ایامی که سالروز شهادت شهید مهدی باکری هست کمی به این پست های مدیریت به قول حضرت علی علیه السلام به دیده کفش پاره و بی ارزش بنگرید.
پاسخ ها به این نظر
رزمنده 24 اسفند 1396
آقای رزمنده ی اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران حتما نتونستن پستی بگیرن در دوره ی ایشان
علی 23 اسفند 1396
سلام
آقای رضایی دلسوزترین مدیری هست که حتی برای کارهای کوچک پیگیر مسایل خانواد های شهدا هستند و با تمام وجود خدمت میکنند.
اقای استاندارباید از ایشان بخواهند که حتما بانند تا به امورات خانواده های شهدا رسیدگی کنند
چون لایق این پست ایشان هستند.
واقعا مدیر ولایی و حزب اللهی ناب هستند
فرزند شهید 23 اسفند 1396
به نظر بنده به وظیفه حرفه ای خودشون عمل کردن هیچ منتی نباید به سر خانواده ایثارگران باشه .....
جعفرفرزند شهید 22 اسفند 1396
انصاف ای است مجسمه از مرد روزهای سخت ،مرد پرتلاش ‌خستگی ناپذیر،مدیری ازجمس ایثار وشهادت جناب آقای حاج عباس رضایی ساخت شخصیت که ساز نامهربانی برای خداحافظی از عرصه خدمت به ایثارگران سر داده است هیچگاه زحماتش را از یاد نخواهیم برد اما میخواهیم بمان تا شقایق هست وآرزوی توفیق برایش داریم
سید 22 اسفند 1396
آقای رضایی یار و یاور ایثارگران است . زود است که برود
وحید 23 اسفند 1396
امیدواریم در کنار خانواده موثر تر باشن. شاد
جانباز استان 23 اسفند 1396
برادران شهید اقای رضایی مثل همه شهدا جهت دفاع از ارمان نظام و انقلاب حضور پیدا کردن و با افتخار ودریافت ارم شهادت رفتند هیج ادعایی نداشتند ارکان نظا م خدمت در هر کجای ملت وجود دارد ضمن اینکه اقای رضایی مثل همه کسان دیگر باید از فرصت دیگر خدمت دیگر بسازد بالاخره روزی باید برود نگران جابجایی ایشان نباشیدارزوی توفیق خدمت دیگرمثل خانه مسجد وبازار و عرصه فرهنگ اجتماع را درخواست نمایید برای ایشان
منصف 24 اسفند 1396
نیروهای خالص و خدوم همچون آقای رضایی را بازنشسته میکنن اما بازنشستگان چندسال قبل در دستگاهای فرهنگی همچنان چنبره زده اند و به روز مره گی انداختند دستگاهای فرهنگی استان را.
فرزند شهید 24 اسفند 1396
با سلام چرا نظر بنده رو سانسور کردین ؟ متاسفم براتون بزار اینجور آدما سرکار باشن واسه شماها خوبه تا حالا چند بار از مشکلات و مطالبات ایثارگران مطلب گذاشتین ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.604 seconds.