.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یادواره های شهدا ثبت ملی شود
استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خواستار ثبت ملی مراسم ها و یادواره های شهید در میراث کشور شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز شهدا در استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را به مسیر عزت هدایت کرد گفت: امروز دشمن با توطئه های مختلف تلاش می کند تا مسیر انقلاب و دستاوردهای ان را ناچیز و ناموفق جلوه دهد و نسل جوان را به انحراف کشاند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش های دشمنان برای توقف جریان حق و غلبه دادن باطل بوده است گفت: سیاست استکبار جهانی همواره تهدید، تسلیم و تبعیت است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نیز استکبار جهانی تاکنون لحظه ای درنگ نکرده است.

وی ادامه داد: هفد استکبار جهانی تجزیه کشورها و ایجاد کشورهای کوچک تابع صهیونیست و آمریکا در منطقه است و درک این هدف اعلای انقلاب اسلامی و لبیک گفتن به ندای رهبری در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار مازندران، با بیان اینکه قانون جنگل بر دنیا حاکم است گفت: در سه سال گذشته استکبار مردم یمن را به خاک و خون کشیده اند اما در سازمان ملل ایران را محکوم به دخالت در منطقه می کنند و اجازه ارسال دارو و ملزومات به مردم محروم یمن را نمی دهند.

اسلامی، با اشاره به اینکه مازندران دارای مردمان مومن و ولایتمدار است گفت: مردم در استان همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته اند و هر هفته شاهد برپایی یادواره شهدا هستیم.

وی خواستار ثبت ملی یادواره شهدا شد و گفت: این مراسم ها به عنوان یک حرکت خودجوش مردمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و باید در تاریخ و میراث کشور ثبت شود.

استاندار مازندران، با اظهار اینکه امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی، بیکاری و اشتغال هستیم تاکید کرد: بدون نقش آفرینی و مشارکت مردم وپیشقدمی خانواده شهدا این مشکلات قابل رفع نیست.

وی افزود: همه از اشتغال تصور استخدام در مراکز دولتی را دارند درحالیکه دولت بیش از اندازه بزرگ شده و ظرفیت استخدام و اشتغال ندارد و باید بتوانیم برای توسعه اشتغال ظرفیت سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در مازندران تولیدکننده گسترده ای هستیم تصریح کرد: باید با تولید و اشتغال نگرانی و دغدغه خانواده ها را از بین ببریم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.