.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست برداشت از صندوق توسعه ملی ؛
نامه مهم نمایندگان استان های شمالی به رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز : اعضای مجمع نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان در نامه ای از مقام معظم رهبری درخواست کردند اذن و اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت .....
نامه مهم نمایندگان استان های شمالی به رهبر معظم انقلاب

شمال نیوز : اعضای مجمع نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان در نامه ای از مقام معظم رهبری درخواست کردند اذن و اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت پسماند را صادر فرمایند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن مازندرانیهای مقیم تهران اعضای نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان در نامه ای  از مقام معظم رهبری درخواست کردند اجازه و اذن برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت پسماند را صادر کنند.  در این نامه آمده است:


محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت ایت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله‌العالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

سلام علیکم


احتراماً، خدای را شاکریم که از تمامی امور کشور استحضار و آگاهی و اشراف کامل دارید. مازندران، گیلان، گلستان علاوه بر مشکلات عدیده کشاورزی، دامی، تولیدی، صنعتی به بلیه‌ای بزرگ ابتلاء یافته که پسماند و زباله می‌باشد متأسفانه جنگل، اراضی کشاورزی، کوه‌ها و حتی ساحل دریای خزر و رودخانه مملو از زباله شده که علاوه بر بیماری‌های گوناگون آینده منطقه را نیز جدا مورد تهدید قرار داده است.


دولت با درک این مطلب و توجه به اینکه بودجه ریالی پاسخگو نیست تقاضای نجات ۳ استان ساحلی شمال از طریق صندوق توسعه ملی را نمودند به خصوص شخص جناب آقای نوبخت ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه و محاسبات پیگیری از طریق مختلف داشته است تا به محضر مبارک حضرتعالی انعکاس یابد.


 امید و استدعای مردم شمال این است که با بذل توجه و بزرگواری نسبت به اختصاص از محل صندوق اوامر مطاع صادر فرمایند.


والامرالیکم والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


گفتنی است این نامه به امضای یوسفیان ملا، یوسف نژاد، دامادی، نجفی، شریعت نژاد، نیاز آذری، احمدی لاشکی، اسماعیلی، رضیان، ادیانی، شاعری، نانواکناری، هزارجریبی، تربتی نژاد، نورقلی پور، کوسه غراوی، ابراهیمی، طیار، قره خانی، افتخاری، غلامعلی جعفرزاده، جبار کوچکی نژاد، محمدصادق حسنی جویباری، جمالی سوسفی، خسته بند، لاهوتی، شکری، قربانی، داداشی، عباسی، دلخوش و نیکفر نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان رسیده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م تنها 21 اسفند 1396
احسنت بر نمایندگان محترم که یک نیاز وضرورت را احصاء ودر جهت رفع آن یک راه حل پیدا کردند ، شما را به خدا قسم بنشینید روی منطقه ویژه اقتصادی هم یک تصمیم درست بگیرید شاید بخشی از مشکلات بیکاری جوانان با این طرح حل بشه وامیدی را به جامعه تزریق کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.